dc.contributor.advisor |
Novák, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Helcl, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:42:39Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:42:39Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46131 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá návrhem simulačního softwaru simulujícího reálné kolejové vozidlo s hydrostatickým přenosem výkonu. Software je rozdělen na dvě části. Jedna část je kompletní simulační smyčka reprezentující celé vozidlo. K chodu simulační smyčky je potřeba pouze počítač s prostředím LabVIEW. Druhá část je částečná simulace, kdy vybrané hodnoty jsou snímané z reálného řídícího systému Amit a simulátoru elektromagnetických ventilů Axiomatic zpracovány simulační smyčkou a na výstupu opět zadány do řídícího systému jako jeho vstupní hodnoty. Vzhledem k sestavení celého systému z různých komponent bylo nutno vyrobit přizpůsobovací obvody, jejichž popis a schéma jsou rovněž součástí práce. |
cze |
dc.format |
58 s. |
|
dc.format.extent |
3341533 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
řídící systém kolejového vozidla |
cze |
dc.subject |
amit |
cze |
dc.subject |
LabVIEW |
cze |
dc.subject |
simulace |
cze |
dc.subject |
control system of railroad vehicle |
eng |
dc.subject |
simulation |
eng |
dc.title |
Implementace a testování algoritmů pro řídící systém kolejového vozidla |
cze |
dc.title.alternative |
Implementation and testing of algorithms for control system of rail vehicle |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sýkora, Petr |
|
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with proposal of simulating realistic simulation software tracked vehicle with hydrostatic power transmission. The software is divided into two parts. One part is a complete simulation loop representing the whole vehicle. To run the simulation loop is needed just a PC with LabVIEW environment. The second part is a partial simulation, where selected values are captured from a real control system Amit and simulator of electromagnetic valves Axiomatic. Those values are processed in simulation loop. At the output of simulation loop selected values are entered into the control system as its input value. Due to build the system from various components it?s necessary to produce the adapting circuits. Description of the scheme is also part of the work. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26239 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč objasnil komisi výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl připomínky recenzenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
18228 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |