dc.contributor.advisor |
Čapek, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Havelková, Anna |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:37Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:37Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45942 |
|
dc.description.abstract |
Die vorliegende Abschlussarbeit befasst sich mit dem Thema der Markforschung. Es wurde von deutscher Firma Ritec agrar vorgeschlagen, weil sie dem tschechischen Agrarmarkt mit Fahrzeugersatzteilen beitreten möchte. Dieser Problematik ist die Arbeit angepasst. Im theoretischen Teil werden Grundlagen der Marktforschung und der Befragung erworben. Es wird Untersuchung des tschechischen Markts durchgeführt, die sowohl Informationen über allgemeines ökonomisches Umfeld, als auch über den Markt mit Fahrzeugersatzteilen liefert. Im praktischen Teil werden Kunden- und Konkurrenzanalyse bearbeitet, um die Attraktivität des Agrarabsatzmarktes zu bestimmen. Das erfolgt anhand einer Umfrage, die unter Verkäufer und Werkstätten verteilt wurde. Die Ergebnisse der Marktuntersuchung werden im Schlussbericht erfasst. |
ger |
dc.format |
62 s. |
cze |
dc.format.extent |
1918170 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
ger |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
průzkum trhu |
cze |
dc.subject |
zemědělský trh |
cze |
dc.subject |
náhradní díly |
cze |
dc.subject |
Winkler |
cze |
dc.subject |
Agrar ritec |
cze |
dc.subject |
teorie dotazování |
cze |
dc.subject |
dotazníky |
cze |
dc.subject |
analýza zákazníka |
cze |
dc.subject |
analýza konkurence |
cze |
dc.subject |
Market research |
eng |
dc.subject |
agriculture market |
eng |
dc.subject |
spare parts |
eng |
dc.subject |
Winkler |
eng |
dc.subject |
Ritec Agrar |
eng |
dc.subject |
theory of inquiry |
eng |
dc.subject |
questionnaire |
eng |
dc.subject |
analysis of client |
eng |
dc.subject |
analysis of competitors |
eng |
dc.subject |
Marktforschung |
ger |
dc.subject |
Agrarmarkt |
ger |
dc.subject |
Ersatzteile |
ger |
dc.subject |
Theorie der Befragung |
ger |
dc.subject |
Fragebogen |
ger |
dc.subject |
Kundenanalyse |
ger |
dc.subject |
Konkurrenzanalyse |
ger |
dc.title |
Fahrzeugersatzteile auf dem Agrarmarkt in der Tschechischen Republik |
ger |
dc.title.alternative |
Analýza trhu s náhradními díly na zemědělské stroje v České republice |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of the Czech Market Focused on the Spare Parts for Agricultural Vehicles |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Knápek, Pavel |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The present thesis deals with market research. This theme was proposed by German firm. Ritec agrar that wants to enter the Czech market in spare parts for agricultural machinery. The thesis is also adapted to this issue. In the theoretical part, the basics of market research and interviewing are described. The analysis of the Czech market, which informs both about the general economic environment and, specifically, about the market in spare parts for agricultural machinery, is carried out. The practical part deals with the analysis of customers and competitors so that the attractiveness of the sales market could be determined more precisely. This was performed by means of questionnaires, which were distributed among dealers and repair shops. The final report summarizes the results of the market research. |
eng |
dc.description.abstract-translated |
Předložená práce se zabývá tématem průzkumu trhu. Toto bylo navrženo německou firmou Ritec agrar, která chce vstoupit na český trh s náhradními díly na zemědělské stroje. Této problematice je práce také přizpůsobena. V teoretické části jsou popsány základy průzkumu trhu a dotazování. Je provedena analýza českého trhu, která informuje jak o obecném ekonomickém prostředí tak i konkrétně o trhu s náhradními díly na zemědělské stroje. V praktické části je zpracována analýza zákazníka a konkurence, aby mohla být přesněji určena atraktivita odbytového trhu. Toto se uskutečnilo pomocí ankety, která byla rozdělena mezi prodejci a opravnami. Výsledky průzkumu trhu shrnuje závěrečná zpráva. |
cze |
dc.description.department |
Katedra cizích jazyků |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Německý jazyk pro hospodářskou praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25787 |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cze |
dc.identifier.stag |
16951 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |