dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Romžová, Miloslava
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:39:33Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:39:33Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45569 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována problematice kupního chování organizací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu, kupního chování organizací a kupního chování spotřebitelů. Praktická část práce je zaměřena na analýzu Velkoobchodu Brát a marketingový výzkum. Cílem práce je analyzovat kupní chování odběratelů Velkoobchodu Brát a spokojenost odběratelů se službami Velkoobchod Brát pomocí marketingového výzkumu. Na základě zjištěných poznatků jsou doporučeny změny ve Velkoobchodu Brát. |
cze |
dc.format |
53 s. |
|
dc.format.extent |
2497826 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
kupní chování |
cze |
dc.subject |
organizace |
cze |
dc.subject |
spotřebitelé |
cze |
dc.subject |
marketingové výzkumy |
cze |
dc.subject |
shopping behaviour |
eng |
dc.subject |
organization |
eng |
dc.subject |
consumer |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.title |
Analýza kupního chování ve Velkoobchodu Brát |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of shopping behaviour in velkoobchod BRÁT |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main subject of the bachelor thesis is shopping behaviour of organizations. In the theoretical part, there are the main concepts, concerning marketing, shopping of organizations and shopping behaviour of consumers. Practical part is aimed on the analysis of Velkoobchod Brát and marketing research. The aim of this work is analysis of shopping consumer behaviour Velkoobchod Brát and customer satisfaction with services of Velkoobchod Brát by marketing research. Based on the findings, there are recommended changes in Velkoobchod Brát. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26044 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Představení tématu bakalářské práce a cílů. V návaznosti pak výsledky a návrh doporučení. Zodpovězení doplňujících otázek: Má firmy nějaký střednědobý katalog? |
cze |
dc.identifier.stag |
16533 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |