Analýza kupního chování ve Velkoobchodu Brát

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Romžová, Miloslava
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:39:33Z
dc.date.available 2012-07-15T22:39:33Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45569
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována problematice kupního chování organizací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu, kupního chování organizací a kupního chování spotřebitelů. Praktická část práce je zaměřena na analýzu Velkoobchodu Brát a marketingový výzkum. Cílem práce je analyzovat kupní chování odběratelů Velkoobchodu Brát a spokojenost odběratelů se službami Velkoobchod Brát pomocí marketingového výzkumu. Na základě zjištěných poznatků jsou doporučeny změny ve Velkoobchodu Brát. cze
dc.format 53 s.
dc.format.extent 2497826 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject kupní chování cze
dc.subject organizace cze
dc.subject spotřebitelé cze
dc.subject marketingové výzkumy cze
dc.subject shopping behaviour eng
dc.subject organization eng
dc.subject consumer eng
dc.subject marketing research eng
dc.title Analýza kupního chování ve Velkoobchodu Brát cze
dc.title.alternative Analysis of shopping behaviour in velkoobchod BRÁT eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The main subject of the bachelor thesis is shopping behaviour of organizations. In the theoretical part, there are the main concepts, concerning marketing, shopping of organizations and shopping behaviour of consumers. Practical part is aimed on the analysis of Velkoobchod Brát and marketing research. The aim of this work is analysis of shopping consumer behaviour Velkoobchod Brát and customer satisfaction with services of Velkoobchod Brát by marketing research. Based on the findings, there are recommended changes in Velkoobchod Brát. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26044
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Představení tématu bakalářské práce a cílů. V návaznosti pak výsledky a návrh doporučení. Zodpovězení doplňujících otázek: Má firmy nějaký střednědobý katalog? cze
dc.identifier.stag 16533 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet