dc.contributor.advisor |
Pecinová, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Havránek, Petr |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:39:09Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:39:09Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45498 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá finanční a zákaznickou výkonností a jejich vztahem. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, metody a měřítka pro oblast zjišťování podnikové výkonnosti. Dále je řešena problematika zákaznické a finanční výkonnosti, jejich vztah a vzájemná propojenost. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního výzkumu. Ve vybraném podniku byl proveden výzkum zaměřený na měření finanční a zákaznické výkonnosti a následné využití dosažených výsledků pro řízení a další rozvoj podniku. |
cze |
dc.format |
66 s. |
cze |
dc.format.extent |
2333188 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Výkonnost |
cze |
dc.subject |
finanční výkonnost |
cze |
dc.subject |
zákaznická výkonnost |
cze |
dc.subject |
měření výkonnosti |
cze |
dc.subject |
metody měření výkonnosti |
cze |
dc.subject |
měřítka |
cze |
dc.subject |
performance |
eng |
dc.subject |
financial performance |
eng |
dc.subject |
customer performance |
eng |
dc.subject |
performance measurement |
eng |
dc.subject |
methods of performance measurement |
eng |
dc.subject |
indicators |
eng |
dc.title |
Zajištění a sledování zákaznické a finanční výkonnosti ve vybraném podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Providing and monitoring of customer and financial performance in the selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jelínková, Martina |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with financial and customer performances and their relation. In the theoretical part there are defined the terms, methods and measurements for the detection of corporate performance. Further, in this project is deal with the issue of customer and financial performance, their relation and interconnectivity. The practical part is devoted to the preparation, implementation and evaluation of primary research. The research focused on measuring of financial and customer performances and using the results for managing and development of company was made in the selected company. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26628 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.rights.physicalunit |
práce není přístupna |
cze |
dc.description.defence |
Využití kterých komplexních metod pro měření a řízení výkonnosti podniku byste firmě Radka, s.r.o. doporučil pro praktické využití a proč?
Budou vaše závěry a doporučení vyplývající z výzkumu prakticky využity ve firmě Radka, s.r.o.? Pokud ano, jakým způsobem?
Vysvětlete ISO, koho se to týká atd.
Jakým způsobem zjišťují u zákazníků daná kritéria?
Jaká kritéria jste navrhl k zákaznické výkonnosti a zda na ně nějak reagovali?
Čím jste tedy ta kritéria rozšířil?
Jaké znáte marketingové cíle? Co jsou kvalitativní cíle? |
cze |
dc.identifier.stag |
18201 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |