Zajištění a sledování zákaznické a finanční výkonnosti ve vybraném podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pecinová, Zuzana cze
dc.contributor.author Havránek, Petr
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:39:09Z
dc.date.available 2012-07-15T22:39:09Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45498
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá finanční a zákaznickou výkonností a jejich vztahem. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, metody a měřítka pro oblast zjišťování podnikové výkonnosti. Dále je řešena problematika zákaznické a finanční výkonnosti, jejich vztah a vzájemná propojenost. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního výzkumu. Ve vybraném podniku byl proveden výzkum zaměřený na měření finanční a zákaznické výkonnosti a následné využití dosažených výsledků pro řízení a další rozvoj podniku. cze
dc.format 66 s. cze
dc.format.extent 2333188 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Výkonnost cze
dc.subject finanční výkonnost cze
dc.subject zákaznická výkonnost cze
dc.subject měření výkonnosti cze
dc.subject metody měření výkonnosti cze
dc.subject měřítka cze
dc.subject performance eng
dc.subject financial performance eng
dc.subject customer performance eng
dc.subject performance measurement eng
dc.subject methods of performance measurement eng
dc.subject indicators eng
dc.title Zajištění a sledování zákaznické a finanční výkonnosti ve vybraném podniku cze
dc.title.alternative Providing and monitoring of customer and financial performance in the selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Jelínková, Martina cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with financial and customer performances and their relation. In the theoretical part there are defined the terms, methods and measurements for the detection of corporate performance. Further, in this project is deal with the issue of customer and financial performance, their relation and interconnectivity. The practical part is devoted to the preparation, implementation and evaluation of primary research. The research focused on measuring of financial and customer performances and using the results for managing and development of company was made in the selected company. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D26628 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupna cze
dc.description.defence Využití kterých komplexních metod pro měření a řízení výkonnosti podniku byste firmě Radka, s.r.o. doporučil pro praktické využití a proč? Budou vaše závěry a doporučení vyplývající z výzkumu prakticky využity ve firmě Radka, s.r.o.? Pokud ano, jakým způsobem? Vysvětlete ISO, koho se to týká atd. Jakým způsobem zjišťují u zákazníků daná kritéria? Jaká kritéria jste navrhl k zákaznické výkonnosti a zda na ně nějak reagovali? Čím jste tedy ta kritéria rozšířil? Jaké znáte marketingové cíle? Co jsou kvalitativní cíle? cze
dc.identifier.stag 18201 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet