Teaching Pronunciation To Young Learners

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Černá, Andrea
dc.date.accessioned 2012-02-06T17:22:02Z
dc.date.available 2012-02-06T17:22:02Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/42390
dc.description.abstract This bachelor paper aims at stressing pronunciation teaching to young learners as one of the prominent factors in gaining the communicative competence in English. Firstly, the theoretical part concentrates on young learners and their cognitive and social development, as well as the factors influencing foreign language acquisition. Secondly, the term communicative competence as the goal in English language teaching is described. The last chapter of the theoretical part deals with aspects of pronunciation. Emphasis is put on the teacher's role, as well as possible difficulties to be aware of among Czech learners. Finally, a range of techniques and activities to refine learners' pronunciation is provided. The practical part describes a small scale research aimed at investigating the situation as to how pronunciation teaching is practiced in the Czech primary schools and furthermore, what are the teachers' attitudes towards teaching pronunciation to young learners in order to achieve the communicative competence in English language. eng
dc.format 56 s. cze
dc.format.extent 23893881 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject žáci mlašího školního věku cze
dc.subject osvojování jazyka cze
dc.subject komunikativní kompetence cze
dc.subject výslovnost cze
dc.subject young learners eng
dc.subject language acquisition eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject pronunciation eng
dc.title Teaching Pronunciation To Young Learners eng
dc.title.alternative Výuka angličtiny zaměřená na výslovnost u mladých žáků cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Cílem této bakalářské práce je vyzdvihnout výuku výslovnosti u žáků mladšího školního věku jako významného faktoru pro dosažení komunikativní kompetence v anglickém jazyce. Teoretická část nejprve charakterizuje žáky mladšího školního věku ve vztahu k jejich kognitivnímu a sociálnímu vývoji a rovněž diskutuje faktory ovlivňující osvojování cizího jazyka. Dále je definován pojem komunikativní kompetence, jakožto cíl výuky cizích jazyků. Poslední kapitola teoretické části se věnuje aspektům anglické výslovnosti, vyzdvihuje roli učitele při její výuce a rovněž uvádí nejčastější chyby ve výslovnosti, se kterými se čeští žáci potýkají. Tuto kapitolu uzavírá výčet technik a aktivit zaměřených na procvičování výslovnosti. Praktická část popisuje menší výzkum, jehož cílem je zjistit, jakým způsobem je výuka anglické výslovnosti praktikována na prvním stupni základních škol v České republice a rovněž jak učitelé vnímají výuku výslovnosti ve vztahu k dosažení komunikativní kompetence v anglickém jazyce. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D25628
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 11259 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet