dc.contributor.advisor |
Brychtová, Šárka |
|
dc.contributor.author |
Štěpánková, Eva |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:33:08Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:33:08Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/42046 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována marketingovému mixu v lázeňském cestovnímu ruchu. Práce pojednává o vývoji a současném postavení lázeňství v cestovním ruchu, popisuje jednotlivé nástrojů marketingového mixu, jež jsou využívány v lázeňství, zabývá se vlastním výzkumem a rozborem marketingového mixu v konkrétním podniku. |
cze |
dc.format |
85 s. |
|
dc.format.extent |
2724319 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingové výzkumy |
cze |
dc.subject |
lázeňský cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
Léčebné lázně Bohdaneč a.s |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
spa tourism |
eng |
dc.subject |
Medical Spa Bohdaneč a.s |
eng |
dc.title |
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix in spa tourism |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. This essay focuses on the development and current status of spa tourism, describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry, dealing with their own research and analysis in the marketing mix concrete company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav veřejné správy a práva |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25289 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila s tématem bakalářské práce. Cílem bakalářské práce je postižení marketingového mixu v oblasti lázeňství, jeho charakteristika i specifika a představit jej zároveň v konkrétní destinaci lázeňského cestovního ruchu - Léčebných lázních Bohdaneč, a.s. Studentka seznámila komisi s dosaženými výsledky marketingového šetření a navrhla doporučení pro zlepšení. Dále odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. V souvislosti se zdravotnickou reformou dojde pravděpodobně i k podstatným změnám financování lázeňské péče. Domníváte se, že to výrazně ovlivní i marketing? Jak?
2. Jaká doporučení byste Léčebným lázním Bohdaneč, a.s. v oblasti marketingového mixu do budoucnosti navrhla? |
cze |
dc.identifier.stag |
13551 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |