Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka
dc.contributor.author Štěpánková, Eva
dc.date.accessioned 2011-10-03T20:33:08Z
dc.date.available 2011-10-03T20:33:08Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/42046
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována marketingovému mixu v lázeňském cestovnímu ruchu. Práce pojednává o vývoji a současném postavení lázeňství v cestovním ruchu, popisuje jednotlivé nástrojů marketingového mixu, jež jsou využívány v lázeňství, zabývá se vlastním výzkumem a rozborem marketingového mixu v konkrétním podniku. cze
dc.format 85 s.
dc.format.extent 2724319 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingové výzkumy cze
dc.subject lázeňský cestovní ruch cze
dc.subject Léčebné lázně Bohdaneč a.s cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject spa tourism eng
dc.subject Medical Spa Bohdaneč a.s eng
dc.title Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu cze
dc.title.alternative Marketing mix in spa tourism eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. This essay focuses on the development and current status of spa tourism, describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry, dealing with their own research and analysis in the marketing mix concrete company. eng
dc.description.department Ústav veřejné správy a práva cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25289
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila s tématem bakalářské práce. Cílem bakalářské práce je postižení marketingového mixu v oblasti lázeňství, jeho charakteristika i specifika a představit jej zároveň v konkrétní destinaci lázeňského cestovního ruchu - Léčebných lázních Bohdaneč, a.s. Studentka seznámila komisi s dosaženými výsledky marketingového šetření a navrhla doporučení pro zlepšení. Dále odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. V souvislosti se zdravotnickou reformou dojde pravděpodobně i k podstatným změnám financování lázeňské péče. Domníváte se, že to výrazně ovlivní i marketing? Jak? 2. Jaká doporučení byste Léčebným lázním Bohdaneč, a.s. v oblasti marketingového mixu do budoucnosti navrhla? cze
dc.identifier.stag 13551 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet