dc.contributor.advisor |
Průka, Miloslav |
cze |
dc.contributor.author |
Jamborová, Daniela |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:31:42Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:31:42Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41953 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problémem motivace strachem. Teoretická část je zaměřena na objasnění problematiky strachu, motivace a potřeb umožňujících seberealizaci jedince. Nabízí různé pohledy na zvládání strachu a pojednává o tom, zda je strach pro jedince motivací nebo překážkou. Empirická část obsahuje dotazníkové šetření, které umožňuje částečně nastínit vnímání strachu a motivace žáků druhého stupně základní školy a gymnázia ve věku třináct až patnáct let a studentů vysokých škol ve věku dvaadvacet až pětadvacet let. |
cze |
dc.format |
105 s. |
cze |
dc.format.extent |
849809 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
motivy |
cze |
dc.subject |
strach |
cze |
dc.subject |
úzkost |
cze |
dc.subject |
potřeby |
cze |
dc.subject |
seberealizace |
cze |
dc.subject |
motivation |
cze |
dc.subject |
motives |
cze |
dc.subject |
fear |
cze |
dc.subject |
anxiety |
cze |
dc.subject |
needs |
cze |
dc.subject |
self-fulfillment |
cze |
dc.title |
Problém motivace strachem |
cze |
dc.title.alternative |
Problem of motivation by fear |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Myslivec, Jaroslav |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis investigates problem of motivation by fear. In the theoretical part it focuses on explanation of fear motivation and needs susceptible self-fulfillment. It offers different ways of controling fear and investigates if fear is a motivation or an obstruction. Empirical part contains questionnaire investigation, which can partly express how this problem is seen by students of basic and high schools from the age of thirteen to fifteen and students of univesities from the age of twentytwo to twentyfive. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25146 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
14191 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |