dc.contributor.advisor |
Ehlová, Zuzana |
|
dc.contributor.author |
Šágová, Renata |
|
dc.date.accessioned |
2011-09-07T05:40:51Z |
|
dc.date.available |
2011-09-07T05:40:51Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41000 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje především na výzkum marketingové komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR. Mimo výzkumu v konkrétním podniku se práce zabývá i marketingovým mixem a nejvíce částí marketingové komunikace. Marketingovou ko-munikaci dále člení na její cíle, různé komunikační strategie, procesy, formy a komunikační systémy. Praktická část se skládá především ze zpracování dotazníků navržených za účelem charakteristiky zvoleného podniku z hlediska marketingu a marketingové komunikace. V práci je stručně charakterizován podnik jako celek. |
cze |
dc.format |
60 s. |
|
dc.format.extent |
2629280 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový komunikační mix |
cze |
dc.subject |
komunikační systémy |
cze |
dc.subject |
výzkum marketingové komunikace |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
marketing communication mix |
eng |
dc.subject |
communication systems |
eng |
dc.subject |
research of marketing communication |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication in state company "Vojenské lesy a statky ČR" |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work focuses primary at research of marketing communication in the state company ?Vojenské lesy a statky ČR?. Outside of research in a specific company, work deals with the marketing mix and mainly of its part which is marketing communication. Marketing communication is broken down into its objective, different communication strategies, processes, forms and communication systems. The practical part consists mainly of the processing of questionnaires designed to characterize the selected company in terms of marketing and marketing communications. The work briefly characterizes the company as a whole. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25111 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Proč se musí informace kódovat? Co znamená kódování a dekódování?
Nebudete snad tvořit "teorii marketingového mixu", jak uvádíte ve své prezentaci?
Proč jste v bakalářské práci použila pouze interní marketingovou komunikaci?
Jak jste zvolila výběr vzorků? |
cze |
dc.identifier.stag |
12412 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |