dc.contributor.advisor |
Branská, Lenka |
|
dc.contributor.author |
Fanta, Zbyněk |
|
dc.date.accessioned |
2011-09-07T05:40:23Z |
|
dc.date.available |
2011-09-07T05:40:23Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/40952 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá logistickou technologií Efficient Consumer Response (ECR). První část práce je zaměřena na pojem ECR, podstatu této technologie, její cíle a úkoly. Další část je věnována obsahu technologie ECR, informačním systémům jako je např. EDI, automatická identifikace. Dále je tu zmíněn systém CPFR, který rozpracovává koncepci ECR. Poslední část se zabývá omezeními při přijetí a přínosy technologie ECR. Praktická část je zaměřena na zmapování prodejního procesu a znalosti metody a jejích principů v daném podniku. |
cze |
dc.format |
43 s. |
|
dc.format.extent |
997338 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
logistické technologie |
cze |
dc.subject |
logistické řetězce |
cze |
dc.subject |
technologie ECR |
cze |
dc.subject |
informační systémy |
cze |
dc.subject |
logistics technologies |
eng |
dc.subject |
logistics chains |
eng |
dc.subject |
ECR technology |
eng |
dc.subject |
information systems |
eng |
dc.title |
Metoda ECR a její uplatnění ve vybraném podniku. |
cze |
dc.title.alternative |
ECR method and its application in selected company. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with the logistics technology Efficient Consumer Response (ECR). The first part focuses on the concept of ECR, the essence of this technology, its goals and objectives. Another section is devoted to the contents of the ECR technology, information systems such as EDI, automatic identification. Furthermore, there is mentioned CPFR system, which is developing the concept of ECR. The last section discusses the constraints on technology adoption and benefits of ECR. The practical part is focused on mapping out the sales process and knowledge of methods and its principles in
the selected business. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25105 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Tvrdil jste, že zákazníci nevědí, co chtějí za produkty. Problém je však jinde - kde?
V jaké pozici na trhu je zkoumaný podnik?
Student na otázky odpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
15246 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |