dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
|
dc.contributor.author |
Dortová, Lucie |
|
dc.date.accessioned |
2011-09-07T05:39:32Z |
|
dc.date.available |
2011-09-07T05:39:32Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/40840 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se věnuje problematice spolupráce a vztahů subjektů hodnotového řetězce při vytváření a dostávání hodnoty pro zákazníka. Především rozebírá, jak pečovat o vztahy v podniku, o vztahy se zákazníky, resp. o vztahy s obchodními partnery. Vymezuje hodnotu pro zákazníka a procesy dostávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníka pomocí vzájemného propojení a spolupráce všech subjektů hodnotového řetězce. Praktická část se věnuje spolupráci subjektů hodnotvé sítě společnosti Explosia a.s. |
cze |
dc.format |
62 s. |
|
dc.format.extent |
1453965 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
vztahy |
cze |
dc.subject |
hodnoty |
cze |
dc.subject |
hodnotový management |
cze |
dc.subject |
hodnotové řetězce |
cze |
dc.subject |
hodnotové sítě |
cze |
dc.subject |
relationships |
eng |
dc.subject |
value |
eng |
dc.subject |
value management |
eng |
dc.subject |
value chain |
eng |
dc.subject |
value network |
eng |
dc.title |
Spolupráce subjektů hodnotového řetězce při vytváření hodnoty pro zákazníka |
cze |
dc.title.alternative |
Cooperation among the subjects of the value chain in the customer value creating |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work is divided into theoretical and practical part.Theoretical part of the work is dedicated to the problems of cooperation and relationships between the subjects of the value chain in customer value creating. The work mainly discusses how take care of relationships in business, relationships with customers or relationships with business partners. The work defines the customer value and the processes getting, evaluation and improving customer value through interconnection and cooperation of all subjects of the value chain. Practical part of the work deals with the cooperation among the subjects of the value network of Explosia a.s. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25135 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Neexistují ještě další subjekty, které by patřily do této legislativní problematiky?
Nemělo by tam patřit Ministerstvo obrany? Nezkoumala jste, jaký je tam vliv státu?
Sdružení má nějakou omezující pravomoc?
Hodnotová síť - spadají tam jenom činnosti, které probíhají uvnitř podniku?
Všechny otázky byly zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
15783 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |