dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Marková, Aneta |
|
dc.date.accessioned |
2011-08-16T19:40:21Z |
|
dc.date.available |
2011-08-16T19:40:21Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/40483 |
|
dc.description.abstract |
This diploma thesis deals with the possible use of the internet in the development of language productive skill of speaking. In the theoretical part the Thesis discusses communicative competence, theory of speaking, different types of practice and activities suitable for the development of speaking, and the internet and its potential in the development of these skills. The empirical part focuses on several designed internet-based speaking activities which are applied to a particular group of basic school learners and subjected to critical evaluation. |
eng |
dc.format |
106 s. |
cze |
dc.format.extent |
4348977 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
komunikativní kompetence |
cze |
dc.subject |
komunikativní výuka jazyků |
cze |
dc.subject |
řečové dovednosti |
cze |
dc.subject |
řečové aktivity |
cze |
dc.subject |
mluvní projev |
cze |
dc.subject |
metodologie výuky anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
communicative language teaching |
eng |
dc.subject |
speaking |
eng |
dc.subject |
speaking activities |
eng |
dc.subject |
internet |
eng |
dc.subject |
ELT methodology |
eng |
dc.title |
The use of the internet in the development of speaking |
eng |
dc.title.alternative |
Využití internetu při rozvoji řečové dovednosti mluvení |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Diplomová práce pojednává o možnostech využití internetu pro rozvoj produktivní řečové dovednosti mluvení. Práce je dělena na dvě hlavní části: teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá komunikativní kompetencí, teorií řečové dovednosti mluvení, kategorizací aktivit vhodných pro procvičování dané dovednosti a dále Internetem a jeho potenciálnímu využití při rozvoji mluveného projevu. Empirické bádání vychází z evaluace navržených učebních aktivit založených na využití Internetu pro rozvoj mluvení, implementovaných na konkrétní skupině žáků vybrané základní školy. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23753 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
11195 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |