Reward as a motivational strategy in ELT

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Mazánková, Jitka
dc.date.accessioned 2011-08-16T19:40:15Z
dc.date.available 2011-08-16T19:40:15Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/40470
dc.description.abstract The thesis deals with different sources of motivation and types of rewards. The theoretical part describes motivation in the historical context of diverse theories of motivation. Furthermore, the thesis presents sources of motivation along with specifics of motivation in the English language classroom. A particular attention is devoted to rewards as on of many motivational strategies. The empirical part aims to disclose what rewards teachers use and with what effect. The qualitative research compares and evaluates data collected from teachers, pupils and observations. The investigation combines two research instruments - questionnaire and observation. The obtained results are compared and evaluated with the theoretical part in the final conclusion. eng
dc.format 91 s. cze
dc.format.extent 2320585 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject teorie motivace cze
dc.subject zdroje motivace cze
dc.subject motivační strategie cze
dc.subject odměny cze
dc.subject případová studie cze
dc.subject ELT eng
dc.subject theories of motivation eng
dc.subject sources of motivation eng
dc.subject motivational strategies eng
dc.subject rewards eng
dc.subject case study eng
dc.title Reward as a motivational strategy in ELT eng
dc.title.alternative Odměna jako motivační strategie při výuce anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kostková, Klára cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated Diplomová práce se zabývá různými zdroji motivace a typy odměn. Teoretická část popisuje motivaci v historickém kontextu různých teorií motivace. Dále se teoretická část věnuje motivaci a popisuje specifika motivace v cizojazyčné výuce v prostředí školní třídy. V poslední části je věnována zvláštní pozornost odměně, která je jednou z mnoha motivačních strategií. Empirický výzkum si klade za cíl odhalit, jaké odměny učitelé používají a s jakým efektem. Kvalitativní výzkum porovnává a hodnotí data získaná od učitelů, žáků a během pozorování. Pro výzkum byli zvoleny dva nástroje - dotazník a pozorování. Závěrečné shrnutí srovnává a hodnotí získané výsledky výzkumu s teoretickou částí. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D23749
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 11196 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet