dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Mazánková, Jitka |
|
dc.date.accessioned |
2011-08-16T19:40:15Z |
|
dc.date.available |
2011-08-16T19:40:15Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/40470 |
|
dc.description.abstract |
The thesis deals with different sources of motivation and types of rewards. The theoretical part describes motivation in the historical context of diverse theories of motivation. Furthermore, the thesis presents sources of motivation along with specifics of motivation in the English language classroom. A particular attention is devoted to rewards as on of many motivational strategies.
The empirical part aims to disclose what rewards teachers use and with what effect. The qualitative research compares and evaluates data collected from teachers, pupils and observations. The investigation combines two research instruments - questionnaire and observation. The obtained results are compared and evaluated with the theoretical part in the final conclusion. |
eng |
dc.format |
91 s. |
cze |
dc.format.extent |
2320585 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
teorie motivace |
cze |
dc.subject |
zdroje motivace |
cze |
dc.subject |
motivační strategie |
cze |
dc.subject |
odměny |
cze |
dc.subject |
případová studie |
cze |
dc.subject |
ELT |
eng |
dc.subject |
theories of motivation |
eng |
dc.subject |
sources of motivation |
eng |
dc.subject |
motivational strategies |
eng |
dc.subject |
rewards |
eng |
dc.subject |
case study |
eng |
dc.title |
Reward as a motivational strategy in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Odměna jako motivační strategie při výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kostková, Klára |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Diplomová práce se zabývá různými zdroji motivace a typy odměn. Teoretická část popisuje motivaci v historickém kontextu různých teorií motivace. Dále se teoretická část věnuje motivaci a popisuje specifika motivace v cizojazyčné výuce v prostředí školní třídy. V poslední části je věnována zvláštní pozornost odměně, která je jednou z mnoha motivačních strategií.
Empirický výzkum si klade za cíl odhalit, jaké odměny učitelé používají a s jakým efektem. Kvalitativní výzkum porovnává a hodnotí data získaná od učitelů, žáků a během pozorování. Pro výzkum byli zvoleny dva nástroje - dotazník a pozorování. Závěrečné shrnutí srovnává a hodnotí získané výsledky výzkumu s teoretickou částí. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23749 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
11196 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |