dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Feichtingerová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-13T08:24:49Z |
|
dc.date.available |
2011-07-13T08:24:49Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39823 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této závěrečné práce je vzdělávací program Začít spolu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická obsahuje informace o vzniku, vývoji a současné podobě programu Začít spolu. Uvedeny jsou základní principy vzdělávání, kterými se program Začít spolu vyznačuje. Druhá část práce se věnuje praktickému užití metod Začít spolu v ZŠ Mozaika v Rychnově nad Kněžnou. Během jednoho týdne je nastíněn proces vzdělávání podle principů vzdělávacího programu Začít spolu. Zároveň je věnován prostor otázce klíčových kompetencí a jejich naplňování v rámci vzdělávacího programu Začít spolu. |
cze |
dc.format |
73 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Začít spolu |
cze |
dc.subject |
ISSA |
cze |
dc.subject |
základní školy |
cze |
dc.subject |
pedagogický konstruktivismus |
cze |
dc.subject |
tématická výuka |
cze |
dc.subject |
Rychnov nad Kněžnou |
cze |
dc.title |
Vzdělávací program Začít spolu |
cze |
dc.title.alternative |
Education Program Step by Step |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23617 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |