Analýza marketingového mixu České pošty, s. p.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Sládek, Martin
dc.date.accessioned 2011-07-11T22:22:33Z
dc.date.available 2011-07-11T22:22:33Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39643
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti Česká pošta, s. p. V práci je obsažena obecná charakteristika základních pojmů, které se k této problematice váží. Dále se zde nachází situační analýza České pošty, s. p. a analýza současného stavu marketingového mixu České pošty, s. p. Z této analýzy čerpá a zároveň na ni navazuje návrh změn marketingového mixu České pošty, s. p., který by měl reagovat na nedostatky marketingového mixu a využít marketingové příležitosti. cze
dc.format 93 s. cze
dc.format.extent 3105808 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject analýza cze
dc.subject finanční analýza cze
dc.subject poštovní služby cze
dc.subject Česká pošta cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject analysis eng
dc.subject financial analysis eng
dc.subject postal services eng
dc.subject Česká pošta eng
dc.title Analýza marketingového mixu České pošty, s. p. cze
dc.title.alternative Marketing mix analysis of Česká pošta, s. p. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This diploma work is engaged in problems concerning the marketing mix of Česká pošta, s. p. In this work these problems are analysed through the systematic application of a number concepts. There is also a situational analysis of Česká pošta, s. p. and an analysis of the present condition of Česká pošta, s. p. marketing mix. The design of changes in marketing mix of Česká pošta, s. p. draws and connects to this analysis and offers recommendations of how the marketing mix of the company should be adapted to react to adverse marketing mix conditions and how it can take advantage of marketing opportunities. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24429
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Otázky k obhajobě: 1. Jaké nástroje marketingu považujete pro České pošty za významné? 2. Charakterizujte současný stav portfolia ČP. 3. Co si myslíte o fenoménu tzv. "vyzobávání hrozinek"? Jsou obavy České pošty, s. p. z této hrozby oprávněné? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet