dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Sládek, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T22:22:33Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T22:22:33Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39643 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti Česká pošta, s. p. V práci je obsažena obecná charakteristika základních pojmů, které se k této problematice váží. Dále se zde nachází situační analýza České pošty, s. p. a analýza současného stavu marketingového mixu České pošty, s. p. Z této analýzy čerpá a zároveň na ni navazuje návrh změn marketingového mixu České pošty, s. p., který by měl reagovat na nedostatky marketingového mixu a využít marketingové příležitosti. |
cze |
dc.format |
93 s. |
cze |
dc.format.extent |
3105808 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
finanční analýza |
cze |
dc.subject |
poštovní služby |
cze |
dc.subject |
Česká pošta |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
financial analysis |
eng |
dc.subject |
postal services |
eng |
dc.subject |
Česká pošta |
eng |
dc.title |
Analýza marketingového mixu České pošty, s. p. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix analysis of Česká pošta, s. p. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This diploma work is engaged in problems concerning the marketing mix of Česká pošta, s. p. In this work these problems are analysed through the systematic application of a number concepts. There is also a situational analysis of Česká pošta, s. p. and an analysis of the present condition of Česká pošta, s. p. marketing mix. The design of changes in marketing mix of Česká pošta, s. p. draws and connects to this analysis and offers recommendations of how the marketing mix of the company should be adapted to react to adverse marketing mix conditions and how it can take advantage of marketing opportunities. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24429 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Otázky k obhajobě: 1. Jaké nástroje marketingu považujete pro České pošty za významné? 2. Charakterizujte současný stav portfolia ČP. 3. Co si myslíte o fenoménu tzv. "vyzobávání hrozinek"? Jsou obavy České pošty, s. p. z této hrozby oprávněné? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |