dc.contributor.advisor |
Kohout, Martin |
|
dc.contributor.author |
Bartoš, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T22:03:22Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T22:03:22Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39608 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá nejprve vyhodnocením dat z měření zrychlení na železničním vozidle indukčnostním a piezoelektrickým snímačem a následně porovnáním jejich statistických charakteristik. Na začátku jsou uvedeny veškeré teoretické předpoklady, na jejichž základě pak dochází k vyhodnocování dat a porovnávání statistických charakteristik mezi jednotlivými typy snímačů a mezi jízdami v přímé koleji a v oblouku. |
cze |
dc.format |
58 s. |
|
dc.format.extent |
1625509 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
železniční vozidla |
cze |
dc.subject |
indukčnostní snímače |
cze |
dc.subject |
pieozoelektrický snímače |
cze |
dc.subject |
zrychlení |
cze |
dc.subject |
rychlost |
cze |
dc.subject |
směrodatné odchylky |
cze |
dc.subject |
kvantily |
cze |
dc.subject |
railway carriages |
eng |
dc.subject |
inductivity detektors |
eng |
dc.subject |
piezoelectric detektors |
eng |
dc.subject |
accelerations |
eng |
dc.subject |
rate |
eng |
dc.subject |
standard deviation |
eng |
dc.subject |
fractile |
eng |
dc.title |
Statistické zpracování dat z měření zrychlení na železničním vozidle |
cze |
dc.title.alternative |
Statistical processing of data from railway vehicle acceleration measurement |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zelenka, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The study deals with the data evaluation from measurement of acceleration of railway carriage by the inductivity detector and piezoelectric detector and the comparison of their statistic characteristics. At the beginning relevant theoretical assumptions are introduced which present the basis for data evaluation and comparison of statistic characteristics between different types of detectors as well as between drives on straight line and archway. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D24078 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu bakalářské práce a reagoval na dotazy z oponentního posudku i na dotazy členů komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |