dc.contributor.advisor |
Šatera, Karel |
cze |
dc.contributor.author |
Neubauerová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T21:38:53Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T21:38:53Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39559 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá systémem řízení kvality ve společnosti Letiště Praha, a. s. V teoretické části je vysvětlen pojem kvalita a příčiny zájmu o kvalitu. Další část teoretického výkladu je zaměřena na systém managementu kvality, jednotlivé přístupy řízení kvality, metody a techniky zlepšování a dokumentaci systému managementu kvality. V závěru teoretické části jsou popsány jednotlivé typy auditů kvality. Praktická část se zabývá analýzou řízení kvality ve vybrané části podniku Letiště Praha, a. s., včetně závěrečného zhodnocení a návrhů na zlepšení systému. |
cze |
dc.format |
69 s. |
cze |
dc.format.extent |
3535948 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
kvalita |
cze |
dc.subject |
management kvality |
cze |
dc.subject |
ISO 9000 |
cze |
dc.subject |
TQM |
cze |
dc.subject |
řízení kvality |
cze |
dc.subject |
quality |
eng |
dc.subject |
quality nanagement |
eng |
dc.subject |
ISO 9000 |
eng |
dc.subject |
TQM |
eng |
dc.subject |
quality control |
eng |
dc.title |
Řízení kvality ve firmě Letiště Praha, a. s. |
cze |
dc.title.alternative |
Quality Control in the Company Letiště Praha, a. s. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with quality management system in the company Letiště Praha, a. s. In the theoretical part there is explained the concept of quality and causes of interest in quality. Next part is labour oriented on quality management system, particular approaches to quality management, methods and techniques of improvement and documentation of quality management system. At the end of the theoretical part there are described particular types of quality audits. The practical part deals with analysis of quality management in selected part of company Letiště Praha, a. s., including finale estimation and improvement suggestions. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24502 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s cílem a obsahem své bakalářské práce. V práci se zaměřila zejména na analýzu řízení kvality ve vybrané části podniku Letiště Praha, a.s., včetně závěrečného zhodnocení a návrhů na zlepšení systému. Dále byly zodpovězeny tyto otázky: 1) Zhodnoťte roli systému managementu kvality v podniku v době celosvětové ekonomické krize. 2) Definujte, jaké přínosy přinesl systém managementu kvality v jednotce Vodního hospodářství, ve firmě Letiště Praha a.s. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |