Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Bartůňková, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Hons, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T21:28:23Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T21:28:23Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39529 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá rozborem manipulativních technik užívaných v reklamních tiskovinách. Největší důraz je kladen na analýzu textových částí reklam, které jsou interpretovány ze stylistického hlediska. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části jsou: definice základních pojmů, se kterými se v práci operuje, představení reklamy jako specifického žánru, konstituovaného jeho persvazivní funkcí, uvedení výrazových prostředků typických pro reklamní styl a popis vybraných manipulativních technik. Druhá část práce je věnována analýze konkrétních reklamních tiskovin, na kterých je demonstrováno využití manipulativních technik, prezentovaných v části první. Práci uzavírá krátké porovnání stylu současné reklamy s reklamou z počátku 20. století, provedené pomocí konkrétních příkladů. |
cze |
dc.format |
79 s. |
cze |
dc.format.extent |
6350464 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
manipulace |
cze |
dc.subject |
tiskoviny |
cze |
dc.subject |
stylistika |
cze |
dc.subject |
komerční komunikace |
cze |
dc.subject |
advertisement |
eng |
dc.subject |
manipulation |
eng |
dc.subject |
printed papers |
eng |
dc.subject |
stylistics |
eng |
dc.subject |
commercial communication |
eng |
dc.title |
Manipulativnost reklamních tiskovin |
cze |
dc.title.alternative |
Manipulative Techniques of Advertising in Printed Papers |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Honzáková, Petra |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work deals with an analysis of manipulative practices used in the advertising printed forms. The largest stress is laied to the analysis of textual parts of advertisements which are interpreted from the stylistic point of view. The work is divided both on a theoretical and practical part. The contents of a theoretical part are: definition of basic terms with that there is manipulated in the work, representation of the advertisement as a specific genre, constituted by its persvasive function, initiation of means of expression typical for advertising style and description of the defined manipulative practices. The second part of the work is devoted to the analysis of particular advertising printed forms, on which there is demonstrated an usage of manipulative practices, presented in the first part. The work is concluded by a short comparison of the styles of a current advertisement with the advertisement from the beginnings of the 20th century, carried out by the help of particular examples. |
eng |
dc.description.department |
Katedra literární kultury a slavistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Historicko-literární studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24001 |
|
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|