dc.contributor.advisor |
Stejskal, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Šátková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T20:52:00Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T20:52:00Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39463 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na existenci učících se regionů v evropské dimenzi. Teoretická část zahrnuje charakteristiku regionálního a ekonomického rozvoje, regionální politiky a teorie učících se regionů, dále pak definice, příčiny vzniku a základní fundamenty učících se regionů. Praktická část se zabývá konkrétním učícím se regionem a ukazateli jeho výkonnosti. Tento region je porovnáván s evropskými regiony a vyhodnocení vede k identifikaci učících se regionů v Evropě. |
cze |
dc.format |
93 s. |
cze |
dc.format.extent |
1276450 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
regionální rozvoj |
cze |
dc.subject |
regionální politika |
cze |
dc.subject |
teorie učících se regionů |
cze |
dc.subject |
učící se regiony |
cze |
dc.subject |
region |
cze |
dc.subject |
institucionalismus |
cze |
dc.subject |
inovace |
cze |
dc.subject |
Regionální inovační systém |
cze |
dc.subject |
Regional development |
eng |
dc.subject |
regional policy |
eng |
dc.subject |
learning regions theory |
eng |
dc.subject |
learning regions |
eng |
dc.subject |
region |
eng |
dc.subject |
institutionalism |
eng |
dc.subject |
innovation |
eng |
dc.subject |
Regional innovation system |
eng |
dc.title |
Existence učících se regionů v evropské dimezi |
cze |
dc.title.alternative |
The existence of learning regions in the dimension of the EU |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hájek, Petr |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis concentrates on the existence of learning regions in the dimension of the Europe. Theoretical part includes the characteristic of regional and economical development, regional policy and the learning regions theory, then definitions, causes of origin and basic fundaments of learning regions. Practical part deals with concrete learning region and the indicators of its efficiency. This region is compared with European regions and the assessment leads to the identification of learning regions in Europe. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D24621 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Otázky k obhajobě: 1. Ozřejměte, podle čeho jste vybrala ukazatele, které jste v jednotlivých regionech srovnávala? 2. Z jakého zdroje nebo na základě jaké úvahy jste dospěla k minimálním hodnotám pro zařazení regionu mezi učící se regiony, tabulka 19 - str. 78. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |