Analýza marketingové strategie vybrané firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela cze
dc.contributor.author Hrobařová, Veronika
dc.date.accessioned 2011-07-11T20:50:10Z
dc.date.available 2011-07-11T20:50:10Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39456
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové strategie ve firmě Merida Hradec Králové s.r.o. První část práce se zabývá teoreticky tvorbou marketingové strategie. Jsou zde definovány pojmy marketing, marketingová strategie a uvedeny základní typy marketingových strategií. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí, hodnocení stávající marketingové strategie firmy návrhy pro budoucí vývoj v oblasti marketingové strategie. cze
dc.format 86 s. cze
dc.format.extent 2274062 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject situační analýza cze
dc.subject analýza marketingové strategie cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject situation analysis eng
dc.subject analysis of marketing strategy eng
dc.title Analýza marketingové strategie vybrané firmy cze
dc.title.alternative Analysis of marketing strategy of the selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The object of this thesis is analysis of marketing strategy in the company Merida Hradec Králové, Ltd. The first part of this thesis defines the term marketing, marketing strategy and basic marketing strategy. The second part of this thesis deals with situation analysis and analysis of marketing strategy in the company. At the end of thesis there are some proposals for future development in the field of marketing strategy. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24445
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Otázky k obhajobě: 1. Ve své práci navrhujete na základě SWOT analýzy diversifikační strategii. Můžete ji blíže specifikovat? 2. Jaké výhody spatřujete v hodnocení konkurenceschopnosti metodou benchmarkingu? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet