dc.contributor.advisor |
Becková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Tříletá, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T20:09:29Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T20:09:29Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39341 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy" je návrh komunikační strategie vybrané destinace. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá postavením marketingu v destinaci a komunikačním mixem, jeho cíli a nástroji. Praktická část je zaměřena na vymezení cílové destinace, analýzu současných marketingových aktivit a analýzu poptávky. Dále jsou předloženy návrhy na zlepšení komunikační strategie a jejich ekonomické zhodnocení. |
cze |
dc.format |
94 s. |
|
dc.format.extent |
3339896 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
destinační společnost |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
reklamy |
cze |
dc.subject |
podpory prodeje |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
destinace |
cze |
dc.subject |
destination management |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
support of sales |
eng |
dc.subject |
tourist trade |
eng |
dc.subject |
destination |
eng |
dc.title |
Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy |
cze |
dc.title.alternative |
Communication strategy of destination management company East Bohemia |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rychter, Josef |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this master thesis "Communication strategy of the Destination Management Company East Bohemia" is a proposal of communication strategy of the selected destination. The master thesis is divided into the a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the role of marketing in destination and communication mix with its aims and tools. Proposals on the improvement of communication strategy and their economic evaluation are presented. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D24113 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |