Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Becková, Helena
dc.contributor.author Tříletá, Eva
dc.date.accessioned 2011-07-11T20:09:29Z
dc.date.available 2011-07-11T20:09:29Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39341
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy" je návrh komunikační strategie vybrané destinace. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá postavením marketingu v destinaci a komunikačním mixem, jeho cíli a nástroji. Praktická část je zaměřena na vymezení cílové destinace, analýzu současných marketingových aktivit a analýzu poptávky. Dále jsou předloženy návrhy na zlepšení komunikační strategie a jejich ekonomické zhodnocení. cze
dc.format 94 s.
dc.format.extent 3339896 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject destinační společnost cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject reklamy cze
dc.subject podpory prodeje cze
dc.subject public relations cze
dc.subject cestovní ruch cze
dc.subject destinace cze
dc.subject destination management eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject advertising eng
dc.subject support of sales eng
dc.subject tourist trade eng
dc.subject destination eng
dc.title Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy cze
dc.title.alternative Communication strategy of destination management company East Bohemia eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Rychter, Josef
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The subject of this master thesis "Communication strategy of the Destination Management Company East Bohemia" is a proposal of communication strategy of the selected destination. The master thesis is divided into the a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the role of marketing in destination and communication mix with its aims and tools. Proposals on the improvement of communication strategy and their economic evaluation are presented. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D24113
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet