dc.contributor.advisor |
Jedlinská, Martina |
cze |
dc.contributor.author |
Marková, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T17:54:23Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T17:54:23Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38983 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem: Autismus - komunikační metody, má za cíl popsat obtížnost osvojení metody výměnného obrázkového komunikačního systému, spokojenost s metodou a dodržování a využití této metody nelékařskými zdravotnickými pracovníky. Práce je teoreticko-výzkumná. Teoretická část se věnuje problematice poruch autistického spektra, způsobům intervencí a komunikačním systémům. Ve výzkumné části jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření, které se uskutečnilo v pěti vybraných speciálních zařízení a čtyřech školách v celé České republice. |
cze |
dc.format |
81 s. |
cze |
dc.format.extent |
6971009 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
autismus |
cze |
dc.subject |
poruchy autistického spektra |
cze |
dc.subject |
PAS |
cze |
dc.subject |
intervence u autismu |
cze |
dc.subject |
komunikační systémy |
cze |
dc.subject |
výměnný obrázkový komunikační systém |
cze |
dc.subject |
VOKS |
cze |
dc.subject |
Autism |
eng |
dc.subject |
autistic spectrum disorders |
eng |
dc.subject |
intercession |
eng |
dc.subject |
communication systems |
eng |
dc.subject |
the picture exchange communication system |
eng |
dc.title |
Autismus - Komunikační metody |
cze |
dc.title.alternative |
Autism - Methods of Communication |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hlaváčková, Eva |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis entitled: Autism - communication methods, aims to describe the difficulty of acquiring the picture exchange communication system and satisfaction with this method and compliance and the use of this method paramedical staff. The work is theoretical research. The theoretical part is devoted to autism spectrum disorders, methods of intervention and communication systems. In the research section presents results of an investigation that took place in five selected special facilities and four schools throughout the Czech Republic. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D25373 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně Hodnocení oponenta: výborně Doplňující otázky k obhajobě: 1. Jak jste po pilotáži upravovala dotazník a proč? 2. Existují nějaké certifikované kurzy pro sestry, které mají zájem se v této oblasti dále vzdělávat? 3. Umíte s metodou VOKS pracovat Vy sama? 4. Kde budete výsledky své práce publikovat? Obhajoba bakalářské práce s prezentací výborná. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |