Multi level marketing společnosti Oriflame

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Radilová, Petra
dc.date.accessioned 2011-07-11T17:26:26Z
dc.date.available 2011-07-11T17:26:26Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38913
dc.description.abstract Tato práce je věnována charakteristice multi level marketingu společnosti Oriflame. Práce se nejprve zabývá obecně marketingem, blíže pojednává o multi level marketingu, osobním a přímém prodeji a direct marketingu. Praktická část obsahuje rozbor personálních činností kosmetických poradců Oriflame a porovnání s hlavními konkurenty. cze
dc.format 63 s. cze
dc.format.extent 828795 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject multi level marketing cze
dc.subject přímý prodej cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject direct marketing cze
dc.subject distributor cze
dc.subject rozbor personálních činností cze
dc.subject marketing eng
dc.subject multi level marketing eng
dc.subject direct sale eng
dc.subject personal selling eng
dc.subject direct marketing eng
dc.subject distributor eng
dc.subject analysis of personal activities eng
dc.title Multi level marketing společnosti Oriflame cze
dc.title.alternative Multi Level Marketing of Oriflame Company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated This work is devoted to characterizing the multi level marketing of Oriflame company. At first the work deals with marketing in general, it takes closer look at dealing with multi level marketing, direct sale, personal selling and direct marketing. An applied part icludes an analysis of personal activities of Oriflame beauty consultans and compares the main competitors. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D24483
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka obhajovala svoji bakalářskou práci na téma Multi level marketing společnosti Oriflame. Studentka se na začátku zaměřila na prezentaci společnosti Oriflame. Dalším krokem bylo srovnání firmy Oriflame s konkurenty z pohledu marketingové aktivity. Na analýzách se studentka pokusila vysvětlit pozici firmy v konkurenčním prostředí. V závěru studentka formulovala doporučení. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet