dc.contributor.advisor |
Tulka, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Slováková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T08:51:05Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T08:51:05Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38794 |
|
dc.description.abstract |
V této práci doplňujícího pedagogického studia byla hodnocena učebnice Biologie buněk pro Gymnázia z pohledu obtížnosti textu, didaktické vybavenosti a obtížnosti úloh. Učebnice je srovnána s Essential cell biology, kolektivu autora B. Albertse. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
didaktika |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
buněčná biologie |
cze |
dc.subject |
taxonomie učebních úloh |
cze |
dc.title |
Hodnocení učebnic buněčné biologie z pohledu didaktiky |
cze |
dc.title.alternative |
Evaluation of cell biology textbooks from the perspective of didactics |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this final work is the evaluation of the textbook Biologie buněk pro Gymnázia in its difficulty of textbook´s text and didactical facilities of textbook. The results were compared to another book - Essential cell biology of the Albert team. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24036 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |