Hodnocení učebnic buněčné biologie z pohledu didaktiky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Tulka, Jiří
dc.contributor.author Slováková, Marcela
dc.date.accessioned 2011-07-11T08:51:05Z
dc.date.available 2011-07-11T08:51:05Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/38794
dc.description.abstract V této práci doplňujícího pedagogického studia byla hodnocena učebnice Biologie buněk pro Gymnázia z pohledu obtížnosti textu, didaktické vybavenosti a obtížnosti úloh. Učebnice je srovnána s Essential cell biology, kolektivu autora B. Albertse. cze
dc.format 54 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject didaktika cze
dc.subject učebnice cze
dc.subject buněčná biologie cze
dc.subject taxonomie učebních úloh cze
dc.title Hodnocení učebnic buněčné biologie z pohledu didaktiky cze
dc.title.alternative Evaluation of cell biology textbooks from the perspective of didactics cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The aim of this final work is the evaluation of the textbook Biologie buněk pro Gymnázia in its difficulty of textbook´s text and didactical facilities of textbook. The results were compared to another book - Essential cell biology of the Albert team. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D24036
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet