dc.contributor.advisor |
Konečný, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Plšek, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2011-05-02T09:07:54Z |
|
dc.date.available |
2011-05-02T09:07:54Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38470 |
|
dc.description.abstract |
Tento text se zabývá číslicovým zpracováním signálů v systémech určených k monitorování a řízení leteckého provozu. Konkrétně se věnuje systémům založených na měření rozdílů časů příchodu signálů. Hlavní náplní a účelem práce je návrh a výběr algoritmů sloužících k extrakci parametrů signálu, jež jsou součástí uvedených lokalizačních systémů. Každý algoritmus je následně podroben numerické simulaci, jejímž výstupem je vyhodnocení přesnosti odhadnutých parametrů. |
cze |
dc.format |
127 s. |
cze |
dc.format.extent |
1947684 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
číslicové zpracování signálů |
cze |
dc.subject |
časoměrné systémy |
cze |
dc.subject |
pasivní radary |
cze |
dc.subject |
určení TDOA |
cze |
dc.subject |
odhady frekvence |
cze |
dc.subject |
digital signal processing |
eng |
dc.subject |
passive radars |
eng |
dc.subject |
TDOA measurement |
eng |
dc.subject |
frequency estimation |
eng |
dc.title |
Číslicové zpracování signálů pasivních sledovacích systémů |
cze |
dc.title.alternative |
Digital signal processing for passive surveillance systems |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This text deals with digital signal processing methods intended to use in systems for air traffic monitoring and control. Specifically, it is dedicated to systems based on measurements of signals? times of arrival differences. The choice and design of proper algorithms dedicated for extraction of signal?s parameters is the main goal of the thesis. Such information is used in mentioned surveillance systems. Each algorithm is evaluated by means of numerical simulation. With its output we are able to statistically explore the deviation of estimated parameters value. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky a infrastruktura |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D23579 |
|
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |