dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Holá, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T16:54:58Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T16:54:58Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37549 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou konkurenční výhody. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se konkurenční výhody. Praktická část obsahuje strategickou analýzu konkrétní společnosti EMPLA AG spol. s.r.o. a marketingový výzkum jejích konkurentů. Na základě zjištěných skutečností je vymezena konkurenční výhoda společnosti, odhalena slabá místa a navržena řešení problémů, která povedou k získání dalších výhod. Na závěr jsou navržené změny zhodnoceny. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.format.extent |
3278004 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
Konkurence |
cze |
dc.subject |
strategická analýza |
cze |
dc.subject |
konkurenční strategie |
cze |
dc.subject |
Konkurenceschopnost |
cze |
dc.subject |
Konkurenční výhoda |
cze |
dc.subject |
EMPLA AG spol. s.r.o |
cze |
dc.subject |
Competition |
eng |
dc.subject |
strategic analysis |
eng |
dc.subject |
competitive strategy |
eng |
dc.subject |
Competitiveness |
eng |
dc.subject |
Competitive advantage |
eng |
dc.title |
Konkurenční výhoda společnosti EMPLA AG spol s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
The competitive advantage of EMPLA AG company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the problems of competitive advantage. There are the basic concepts of the competitive advantage in theoretic part of this thesis. The practical part contains the strategic analysis of specific company EMPLA AG and marketing research of its competitors. Based on acquired data the competitive advantage of the company is determined, weaknesses discovered and solutions of problems suggested. These solutions will help you to reach another competitive advantages. The concepts of changes are analyzed in conclusion of the thesis. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D23163 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila s obsahem a cílem své práce na téma Konkurenční výhoda společnosti EMPLA AG spol. s r.o. Vymezila základní pojmy týkající se konkurenční výhody, provedla strategickou analýzu dané společnosti a marketingový výzkum jejich konkurentů |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |