dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
cze |
dc.contributor.author |
Kočvarová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T16:19:41Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T16:19:41Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37469 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s. r. o. je zhodnotit situaci ve společnosti, popsat současné marketingové aktivity a případně navrhnout zlepšení marketingových činností pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část charakterizuje polygrafický trh a jeho tendence. Dále je zaměřena na analýzu současné situace společnosti v konkrétním marketingovém prostředí a marketingových aktivit sledované firmy. V závěru je navržena vhodná marketingová strategie a s ní související marketingové činnosti pro budoucí období. |
cze |
dc.format |
72 s. |
cze |
dc.format.extent |
3230703 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od roku 2020 |
cze |
dc.subject |
strategický marketingový proces |
cze |
dc.subject |
Marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
Situační analýza |
cze |
dc.subject |
marketing služeb |
cze |
dc.subject |
strategic marketing process |
eng |
dc.subject |
Marketing strategy |
eng |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Situation analysis |
eng |
dc.subject |
marketing of services |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing strategy and activities of the company AF BKK, Ltd. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis Marketing strategy and activity in company AF BKK, Ltd. is to evaluate present situation in company, describe present marketing activities and possibly suggest improvement of marketing actions for next period. The theoretical part of thesis contains professional information about marketing control, creating of marketing strategy and marketing mix. The practical part distinguishes printing market and potential trends. Furthermore, it describes the analysis of the current situation within the specific marketing environment and current marketing activities of company. In conclusion it proposes relevant marketing strategy and related marketing actions for future period. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D23151 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.rights.physicalunit |
Práce není přístupná |
cze |
dc.description.defence |
Studentka byla tázána na následující otázky: 1. Očekáváte, že bude poptávka po tiskových službách vlivem elektronických médií i nadále klesat? 2. Do jaké míry a v jakém časovém horizontu předpokládáte, že budou Vaše návrhy přijaty a realizovány majitelem firmy? 3. Jakým způsobem by měla společnost upravit svou marketingovou strategii v reakci na pokračující hospodářskou krizi? 4. Jaká konkrétní opatření byste navrhovala v rámci rozvoje aktivního marketingu společnosti, tedy aktivního nabízení nových produktů a služeb zákazníkům? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |