Marketingové řízení podniku Lázně Velichovky a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šatera, Karel
dc.contributor.author Klosová, Jana
dc.date.accessioned 2010-10-01T16:15:25Z
dc.date.available 2010-10-01T16:15:25Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37458
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Lázně Velichovky a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v dané společnosti. cze
dc.format 51 s. cze
dc.format.extent 1801097 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject Marketingové řízení cze
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject Marketingová strategie cze
dc.subject Marketing control eng
dc.subject Marketing communication eng
dc.subject Situation analysis eng
dc.subject Marketing strategy eng
dc.title Marketingové řízení podniku Lázně Velichovky a.s. cze
dc.title.alternative Marketing control of Lázně Velichovky a.s. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated Work focuses on the current situation in company Lázně Velichovky a.s. aspects of marketing management. The content of bachelor thesis is the theoretical part contains a description of the basic concepts of marketing and marketing management. The practical part of this work deals with marketing management in the company Lázně Velichovky a.s. Goal is by creating a situation analysis to assess the current situation in society and proposals for improving marketing management in the company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D23107
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka prezentovala svoji práci. Cílem byla analýza marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. a následné zhodnocení a doporučení do budoucna. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet