Study discipline:Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Abstract:
Množství nových učebních materiálů pro výuku jazyků roste každým dnem. Tyto se často setkávají s okamžitou kritikou ohledně výhod a nevýhod. Cílem této práce je poskytnout čtenáří náhled do problémů souvisejících s užitím Internetu v hodinách anglického jazyka. Konkrétně je práce zaměřena na využití online zdroje doplňujícího učebnici. Teoretická část se zabývá obecnými rysy online zdrojů a jejich problematických oblastí. Dále se zaměřuje na specifické rysy obou na poli rozvíjení řečových dovedností. Cílem je vypozorovat, zda kombinace těchto materiálů má nějaký přínos. Praktická část představuje malý výzkum na české střední škole. Ačkoli výsledky možná nepřeváží kvality online zdroje, slouží jako autentický náhled do reality českých škol ohledně možností začleňování Internetových zdrojů do hodin anglického jazyka.