dc.contributor.advisor |
Molková, Tatiana |
|
dc.contributor.author |
Kučerová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T17:31:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T17:31:19Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37040 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá návrhem řešení zvoleného problémového bodu integrovaného taktového jízdního řádu. Tímto zvoleným bodem je železniční stanice Ostrava-Svinov. V první části práce je popsána legislativa týkající se železniční dopravy a současný stav železniční sítě České republiky. Dále je definován pojem integrovaný jízdní řád a problémový bod jízdního řádu. V závěru práce je navrženo řešení problémového bodu a následně jeho zhodnocení. |
cze |
dc.format |
57 s. |
cze |
dc.format.extent |
3049779 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Jízdní řád |
cze |
dc.subject |
osobní vlak |
cze |
dc.subject |
trať |
cze |
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
železniční stanice |
cze |
dc.subject |
Traffic timetable |
eng |
dc.subject |
passenger train |
eng |
dc.subject |
line |
eng |
dc.subject |
railway transport |
eng |
dc.subject |
railway station |
eng |
dc.title |
Definice vybraných problémových bodů integrovaného taktového jízdního řádu v podmínkách otevřeného dopravního trhu |
cze |
dc.title.alternative |
Definitions of Selected Problems of the Integrated Period Timetable in Terms of an Open Transport Market. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work deals with problem solving selected item period integrated timetable. This selcted issue is the railway station Ostrava-Svinov. The first part describes the legislation relating to rail transport and the current state of the railway network of the Czech Republic. Furthermore, the terms as an integrated timetable and sticking point schedule are defined. In the end are defined two possible solutions of changes in railway station Ostrava-Svinov and consequently evaluation of their efficiency. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy-Technologie a řízení dopravních systémů |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D22463 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22463 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Studentka obhájila bakalářskou práci a reagovala na dotazy a připomínky komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |