dc.contributor.advisor |
Veselý, Petr |
cze |
dc.contributor.author |
Šonský, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T16:47:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T16:47:25Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36944 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou 3D grafiky na mobilních zařízeních s operačním systémem Windows Mobile, obsahuje seznámení se základními principy programování v OpenGL/ES prostřednictvím jazyka C#, vytváření těles a interakcí pomocí gravitačního senzoru, aby bylo možné pouhým nakloněním přístroje scénu prohlížet z různých úhlů nebo pohybovat jednotlivými objekty. Jsou popsány všechny vlastní třídy, jejich metody a algoritmy. Součástí je i podrobný popis ukázkových aplikací a jejich možností. |
cze |
dc.format |
44 s. |
cze |
dc.format.extent |
2540848 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
C# |
cze |
dc.subject |
OpenGL |
cze |
dc.subject |
Windows Mobile |
cze |
dc.subject |
Grafika |
cze |
dc.subject |
akcelerometry |
cze |
dc.subject |
GPS |
cze |
dc.subject |
Graphics |
eng |
dc.subject |
accelerometers |
eng |
dc.title |
Zobrazování 3D scén na platformě Windows Mobile s využitím gravitačního senzoru |
cze |
dc.title.alternative |
Displaying 3D scenes using accelerometer on Windows Mobile platform |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with a topic of 3D graphics on the mobile devices running Windows Mobile operating system. Contains basic principles of OpenGL/ES programming using C# language, creating basic objects and interaction of scene depends on accelerometer. Own implemented classes, their methods and the algorithms are described there. Main goal is an ability to view scene from angle, that viewer want or moving objects, only by tilting the device. Descriptions of demo applications are also included. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D22813 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22813 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Zhodnocení bakalářské práce vedoucím Všechny cíle bakalářské práce, tak jak byly stanoveny v zadání, byly splněny. Teoretická část práce stručně popisuje problematiku programování 3 D grafických aplikací se zaměřením na platformu Windows Mobile. Jednoduchým způsobem bylo popsáno základní použití grafické knihovny OpenGL. Praktická část obsahuje navržení jednoduchého modelování základních těles ve 3 D prostoru (s ohledem na jednoduchost ovládání na dotykovém displeji) a především specifický způsob perspektivní projekce pro zobrazení scény na displeji mobilního zařízení. V navrženém způsobu zobrazování je využívána informace z gravitačního senzoru daného zařízení k vytvoření iluze 3 D obrazu. Textová část bakalářské práce je srozumitelná a přehledná. Po formální stránce je správně členěna. Grafická úprava a zpracování je na výborné úrovni. Navržené algoritmy lze uplatnit při vývoji grafických 3 D aplikací pro mobilní zařízení. Student pracoval samostatně, cílevědomě a prokázal o danou problematiku značný zájem. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |