Zobrazování 3D scén na platformě Windows Mobile s využitím gravitačního senzoru

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Veselý, Petr cze
dc.contributor.author Šonský, Štěpán
dc.date.accessioned 2010-07-03T16:47:25Z
dc.date.available 2010-07-03T16:47:25Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36944
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou 3D grafiky na mobilních zařízeních s operačním systémem Windows Mobile, obsahuje seznámení se základními principy programování v OpenGL/ES prostřednictvím jazyka C#, vytváření těles a interakcí pomocí gravitačního senzoru, aby bylo možné pouhým nakloněním přístroje scénu prohlížet z různých úhlů nebo pohybovat jednotlivými objekty. Jsou popsány všechny vlastní třídy, jejich metody a algoritmy. Součástí je i podrobný popis ukázkových aplikací a jejich možností. cze
dc.format 44 s. cze
dc.format.extent 2540848 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject C# cze
dc.subject OpenGL cze
dc.subject Windows Mobile cze
dc.subject Grafika cze
dc.subject akcelerometry cze
dc.subject GPS cze
dc.subject Graphics eng
dc.subject accelerometers eng
dc.title Zobrazování 3D scén na platformě Windows Mobile s využitím gravitačního senzoru cze
dc.title.alternative Displaying 3D scenes using accelerometer on Windows Mobile platform eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with a topic of 3D graphics on the mobile devices running Windows Mobile operating system. Contains basic principles of OpenGL/ES programming using C# language, creating basic objects and interaction of scene depends on accelerometer. Own implemented classes, their methods and the algorithms are described there. Main goal is an ability to view scene from angle, that viewer want or moving objects, only by tilting the device. Descriptions of demo applications are also included. eng
dc.description.department Katedra informačních technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D22813 cze
dc.identifier.signature D22813
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Zhodnocení bakalářské práce vedoucím Všechny cíle bakalářské práce, tak jak byly stanoveny v zadání, byly splněny. Teoretická část práce stručně popisuje problematiku programování 3 D grafických aplikací se zaměřením na platformu Windows Mobile. Jednoduchým způsobem bylo popsáno základní použití grafické knihovny OpenGL. Praktická část obsahuje navržení jednoduchého modelování základních těles ve 3 D prostoru (s ohledem na jednoduchost ovládání na dotykovém displeji) a především specifický způsob perspektivní projekce pro zobrazení scény na displeji mobilního zařízení. V navrženém způsobu zobrazování je využívána informace z gravitačního senzoru daného zařízení k vytvoření iluze 3 D obrazu. Textová část bakalářské práce je srozumitelná a přehledná. Po formální stránce je správně členěna. Grafická úprava a zpracování je na výborné úrovni. Navržené algoritmy lze uplatnit při vývoji grafických 3 D aplikací pro mobilní zařízení. Student pracoval samostatně, cílevědomě a prokázal o danou problematiku značný zájem. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet