Analýza cenové politiky na CZ expresním trhu a jejího vlivu na konkurenceschopnost jednotlivých hráčů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Švadlenka, Libor
dc.contributor.author Lukovský, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-03T14:30:22Z
dc.date.available 2010-07-03T14:30:22Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36674
dc.description.abstract Tato práce se zabývá analýzou cenové politiky expresních služeb na českém trhu a jejím vlivem na konkurenci. Nejdříve je zde obsažena charaktristika exprení služby na čekém trhu. Dále je zde provedena analýza stávající politiky expresních služeb va společnosti DHL. Na tuto analýzu navazuje porovnání cenové politiky společností TNT, UPS a FedEx. Posle provedených analýz je provedeno vyhodnocení a návrh na změny cenové politiky. cze
dc.format 76 s. cze
dc.format.extent 7688272 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject expresní služba cze
dc.subject trh cze
dc.subject cenová politika cze
dc.subject DHL cze
dc.subject ceník cze
dc.subject express service eng
dc.subject market eng
dc.subject pricing policy eng
dc.subject DHL eng
dc.subject price list eng
dc.title Analýza cenové politiky na CZ expresním trhu a jejího vlivu na konkurenceschopnost jednotlivých hráčů cze
dc.title.alternative The pricing policy of express service in the Czech market and its influence on the competition eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the pricing policy analysis of express services in the Czech market and its influence on the competition. Its first part contains express service characteristics in the Czech market. Next part analyses hte current DHL company express service policy and compares the express service policy of TNT, UPS and FedEx companies. The evaluation is made on the basis of the analysis and certain proposals are presented for the change of the DHL pricing policy. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D22509 cze
dc.identifier.signature D22509
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet