dc.contributor.advisor |
Molková, Tatiana |
|
dc.contributor.author |
Kuník, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T14:28:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T14:28:07Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36670 |
|
dc.description.abstract |
Zvýšení podílu veřejné hromadné dopravy na přepravních výkonech je možné její organizací nabídkovou formou pomocí pevně stanovených linek uspořádaných do integrovaného taktového jízdního řádu (ITJŘ). Tento způsob je používán v řadě zemí západní i střední Evropy, na Slovensku však zatím nikoliv. Po stručné analýze přepravních potřeb a železniční sítě Slovenska a vysvětlení principu tvorby ITJŘ následuje vlastní návrh řešení ITJŘ pro celé území Slovenska znázorněný pomocí síťové grafiky. V závěrečné části je návrh vyhodnocen z hlediska kvality i potřebných finančních prostředků. |
cze |
dc.format |
91 s. |
cze |
dc.format.extent |
14642730 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
integrované taktové jízdní řády |
cze |
dc.subject |
osobní doprava |
cze |
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
Slovensko |
cze |
dc.subject |
síťová grafika |
cze |
dc.subject |
využití vozidlového parku |
cze |
dc.subject |
integrated period timetable |
eng |
dc.subject |
personal transport |
eng |
dc.subject |
railway transport |
eng |
dc.subject |
Slovakia |
eng |
dc.subject |
network graphics |
eng |
dc.subject |
use of the rolling stock |
eng |
dc.title |
Návrh integrovaného taktového jízdního řádu Slovenska pro rok 2012 |
cze |
dc.title.alternative |
Project of integrated period timetable in Slovakia for year 2012 |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The increasing share of public transport on the transport operations is possible by the organization offer form with the fixed lines organized into an integrated period timetable (IPT). This method is used in many countries of western and central Europe, in Slovakia, however, so far not. After a brief analysis of Slovak transport needs and railway network and an explanation principle of the creation IPT follows proper project of solution IPT for the whole territory of Slovakia, illustrated by the network graphics. In the final part of this work is this project evaluated in terms of quality and necessary means. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D22430 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student prezentoval výsledky dosažené v diplomové práci a reagoval na dotazy komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |