Návrh integrovaného taktového jízdního řádu Slovenska pro rok 2012

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Molková, Tatiana
dc.contributor.author Kuník, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-03T14:28:07Z
dc.date.available 2010-07-03T14:28:07Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36670
dc.description.abstract Zvýšení podílu veřejné hromadné dopravy na přepravních výkonech je možné její organizací nabídkovou formou pomocí pevně stanovených linek uspořádaných do integrovaného taktového jízdního řádu (ITJŘ). Tento způsob je používán v řadě zemí západní i střední Evropy, na Slovensku však zatím nikoliv. Po stručné analýze přepravních potřeb a železniční sítě Slovenska a vysvětlení principu tvorby ITJŘ následuje vlastní návrh řešení ITJŘ pro celé území Slovenska znázorněný pomocí síťové grafiky. V závěrečné části je návrh vyhodnocen z hlediska kvality i potřebných finančních prostředků. cze
dc.format 91 s. cze
dc.format.extent 14642730 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject integrované taktové jízdní řády cze
dc.subject osobní doprava cze
dc.subject železniční doprava cze
dc.subject Slovensko cze
dc.subject síťová grafika cze
dc.subject využití vozidlového parku cze
dc.subject integrated period timetable eng
dc.subject personal transport eng
dc.subject railway transport eng
dc.subject Slovakia eng
dc.subject network graphics eng
dc.subject use of the rolling stock eng
dc.title Návrh integrovaného taktového jízdního řádu Slovenska pro rok 2012 cze
dc.title.alternative Project of integrated period timetable in Slovakia for year 2012 eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated The increasing share of public transport on the transport operations is possible by the organization offer form with the fixed lines organized into an integrated period timetable (IPT). This method is used in many countries of western and central Europe, in Slovakia, however, so far not. After a brief analysis of Slovak transport needs and railway network and an explanation principle of the creation IPT follows proper project of solution IPT for the whole territory of Slovakia, illustrated by the network graphics. In the final part of this work is this project evaluated in terms of quality and necessary means. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D22430
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student prezentoval výsledky dosažené v diplomové práci a reagoval na dotazy komise. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet