dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Švejda, Mojmír
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T12:13:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T12:13:04Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36395 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je analýza stávající marketingové komunikace podniku a návrhy změn jejího zlepšení. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku KRPA FORM, a.s.. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém mixu, komunikačním mixu a přístupu Customer Relationship Management, čerpané z dostupné literatury. Praktická čast se věnuje charakteristice podniku, analýze prostředí, marketingové situační analýze a vymezení marketingového mixu podniku. Hlavní část práce je zaměřena na současný stav marketingové komunikace a návrhy změn, které jsou směřovány do oblasti Customer Relationship Managementu. |
cze |
dc.format |
96 s., 8 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
11889956 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
Reklama |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Communication mix |
eng |
dc.subject |
Advertisement |
eng |
dc.subject |
sales promotions |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.title |
Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Communication mix of company KRPA FORM, a.s. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The object of this thesis is analysis of current marketing communication of the company and improvement proposals. The thesis is concentrated on medium - sized company KRPA FORM, a.s.. In the theoretical part are summarized informations about marketing mix, communication mix and Customer Relationship Management, based on available literature. The practical part devotes to company characteristics, company surrounds analysis, marketing situation analysis and description of the company marketing mix. The main part refers to current marketing communication and improvement proposals, related to Customer Relationship Management. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22366 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22366 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student odpovídal na tyto otázky: 1. Uveďte rozdíly přístupu hodnocení spokojenosti zákazníků firmy KRPA FORM a hodnocením metodou indexu spokojenosti zákazníků? 2. Na str. 40 jsou uvedeny strategie pro implementaci metody CRM. Vysvětlete strategii "ZIPU". 3. Vysvětlete a doplňte význam B2B systému řízení komunikace se zakázníky a při vytváření velmi těsných dodovatelsko-odběratelských vztahů a vazeb. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |