Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Švejda, Mojmír
dc.date.accessioned 2010-07-03T12:13:04Z
dc.date.available 2010-07-03T12:13:04Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36395
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je analýza stávající marketingové komunikace podniku a návrhy změn jejího zlepšení. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku KRPA FORM, a.s.. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém mixu, komunikačním mixu a přístupu Customer Relationship Management, čerpané z dostupné literatury. Praktická čast se věnuje charakteristice podniku, analýze prostředí, marketingové situační analýze a vymezení marketingového mixu podniku. Hlavní část práce je zaměřena na současný stav marketingové komunikace a návrhy změn, které jsou směřovány do oblasti Customer Relationship Managementu. cze
dc.format 96 s., 8 s. příloh cze
dc.format.extent 11889956 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject Customer Relationship Management cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Communication mix eng
dc.subject Advertisement eng
dc.subject sales promotions eng
dc.subject personal selling eng
dc.title Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s. cze
dc.title.alternative Communication mix of company KRPA FORM, a.s. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated The object of this thesis is analysis of current marketing communication of the company and improvement proposals. The thesis is concentrated on medium - sized company KRPA FORM, a.s.. In the theoretical part are summarized informations about marketing mix, communication mix and Customer Relationship Management, based on available literature. The practical part devotes to company characteristics, company surrounds analysis, marketing situation analysis and description of the company marketing mix. The main part refers to current marketing communication and improvement proposals, related to Customer Relationship Management. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22366 cze
dc.identifier.signature D22366
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student odpovídal na tyto otázky: 1. Uveďte rozdíly přístupu hodnocení spokojenosti zákazníků firmy KRPA FORM a hodnocením metodou indexu spokojenosti zákazníků? 2. Na str. 40 jsou uvedeny strategie pro implementaci metody CRM. Vysvětlete strategii "ZIPU". 3. Vysvětlete a doplňte význam B2B systému řízení komunikace se zakázníky a při vytváření velmi těsných dodovatelsko-odběratelských vztahů a vazeb. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet