dc.contributor.advisor |
Jacura, Martin |
|
dc.contributor.author |
Taške, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-02-01T16:53:45Z |
|
dc.date.available |
2010-02-01T16:53:45Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35438 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce předkládá tři varianty řešení rekonstrukce železniční stanice Úpořiny, vybraná nejvýhodnější varianta je pak dále rozpracována. Hlavním cílem této rekonstrukce je úprava zapojení jednotlivých tratí na obou zhlavích celkovou změnou kolejového uspořádání stanice. Je navržena rekonstrukce stávajících dopravních a manipulačních kolejí novým železničním svrškem. Vzhledem k tomu, že stanice Úpořiny dnes slouží především pro křižování osobních vlaků, je součástí rekonstrukce také návrh nového nástupiště, které by mělo zvýšit bezpečnost cestujících. |
cze |
dc.format |
47 s. + dokumentace |
cze |
dc.format.extent |
5942796 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
železniční stanice |
cze |
dc.subject |
kolejové zhlaví |
cze |
dc.subject |
nástupiště |
cze |
dc.subject |
kolejnice UIC60 |
cze |
dc.subject |
betonový pražec B91S |
cze |
dc.subject |
železniční svršek |
cze |
dc.subject |
Úpořiny |
cze |
dc.subject |
railway station |
eng |
dc.subject |
development of switches |
eng |
dc.subject |
platform |
eng |
dc.subject |
rail UIC60 |
eng |
dc.subject |
conctrete sleeper B91S |
eng |
dc.subject |
superstructure |
eng |
dc.title |
Rekonstrukce železniční stanice Úpořiny |
cze |
dc.title.alternative |
The reconstruction of the railway station Úpořiny |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kapal, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis submits tree variants of railway station´s Úpořiny reconstruction, chosen optimal variant is then further elaborated. The main objective of this reconstruction is adjustment of connection of particular tracks to both gridiron made by overall change of the railway station´s track arrangement. There is designed a reconstruction of current traffic and manipulation tracks by a new railway's superstructure. According to the fact that the railway station Úpořiny today serves mostly to passenger trains crossing, proposal of a new overpass platform, which should increase safety of passengers, is the part of the reconstruction as well. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura-Dopravní cesta |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D22615 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22615 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |