dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Bočková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T13:57:53Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T13:57:53Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34373 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována analýze dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovny. Práce se sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části jsou popsány klíčové pojmy k oblasti marketingového mixu, marketingu služeb a marketingového výzkumu služeb. Praktická část spočívala v přiblížení společnosti ČSOB Pojišťovny a zpracování profilu mikroregionu Skuteč. V návaznosti na profil mikroregionu a informace o společnosti ČSOB Pojišťovny byla vytvořena strategická mapa a provedena SWOT analýza. Na základě předchozích údajů bylo navrženo doporučení týkající se dostupnosti produktů ČSOB Pojišťovny v mikroregionu Skuteč. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.format.extent |
4476345 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
marketingové výzkumy |
cze |
dc.subject |
Pojišťovnictví |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
marketing researchs |
eng |
dc.subject |
insurance business |
eng |
dc.title |
Analýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB Pojišťovny |
cze |
dc.title.alternative |
The analysis of products availability within the frame of regional structure in ČSOB Pojišťovna |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is devoted to analysis of products availability within the frame of the regional structure in ČSOB Pojišťovna. This work is made up of two sections - theoretical and practical. The first section describes key terms in the field of the marketing mix, marketing services and marketing service research. The practical section consisted of describing the ČSOB Pojišťovna company and working up a profile of the Skuteč micro-region. A strategic map was created and a SWOT analysis was performed in relation to the profile of the micro-region and information about the ČSOB Pojišťovna company. Recommendations concerning the availability of ČSOB Pojišťovna products in the Skuteč micro-region were made on the basis of preceding data. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D19891 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19891 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |