dc.contributor.advisor |
Hruban, Ivo |
cze |
dc.contributor.author |
Řádek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T13:51:52Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T13:51:52Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34354 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením modelového grafikonu vlakové dopravy na trati č. 238 Havlíčkův Brod - Pardubice - Rosice nad Labem. Na základě dostupných informací a analýz současného stavu byl vytvořen modelový jízdní řád, který se opírá o dálkovou dopravu ve dvouhodinovém taktu spojující navržená přestupní místa na trati. Dále byla vytvořena opatření směřující ke zkracování staničních provozních intervalů a navrženy změny technologií, které byly i v práci zhodnoceny a porovnány. Domnívám se, že uvedené změny povedou k udržení a k nárůstu poptávky po železniční přepravě. |
cze |
dc.format |
52 s. |
cze |
dc.format.extent |
1784785 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
taktové jízdní řády |
cze |
dc.subject |
přestupní místa |
cze |
dc.subject |
provozní intervaly |
cze |
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
Individuální automobilová doprava |
cze |
dc.subject |
linková autobusová doprava |
cze |
dc.subject |
rhythm railway timetables |
eng |
dc.subject |
transition points |
eng |
dc.subject |
operational intervals |
eng |
dc.subject |
railway services |
eng |
dc.subject |
individual car transportation |
eng |
dc.subject |
bus line services |
eng |
dc.title |
Návrh GVD na trati Havlíčkův Brod - Pardubice - Rosice nad Labem |
cze |
dc.title.alternative |
The proposal of the timetable for the railway line Havličkův Brod - Pardubice-Rosice nad Labem |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with creating model train diagram of the line 238 Havlíčkův Brod - Pardubice - Rosice nad Labem. The model time table was created on basis of available information and analysis of current status. The model is based on long-distance traffic in 2 hour rhythm connecting suggested changing stations on the line. Further measures leading to shortening of station operational intervals and suggestions changing technology were made. The work offers their evaluation and mutual comparison. I believe mentioned changes will increase railway transportation demand. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20740 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.rights.physicalunit |
Práce není přístupná |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |