Návrh GVD na trati Havlíčkův Brod - Pardubice - Rosice nad Labem

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hruban, Ivo cze
dc.contributor.author Řádek, Petr
dc.date.accessioned 2009-07-03T13:51:52Z
dc.date.available 2009-07-03T13:51:52Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34354
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením modelového grafikonu vlakové dopravy na trati č. 238 Havlíčkův Brod - Pardubice - Rosice nad Labem. Na základě dostupných informací a analýz současného stavu byl vytvořen modelový jízdní řád, který se opírá o dálkovou dopravu ve dvouhodinovém taktu spojující navržená přestupní místa na trati. Dále byla vytvořena opatření směřující ke zkracování staničních provozních intervalů a navrženy změny technologií, které byly i v práci zhodnoceny a porovnány. Domnívám se, že uvedené změny povedou k udržení a k nárůstu poptávky po železniční přepravě. cze
dc.format 52 s. cze
dc.format.extent 1784785 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject taktové jízdní řády cze
dc.subject přestupní místa cze
dc.subject provozní intervaly cze
dc.subject železniční doprava cze
dc.subject Individuální automobilová doprava cze
dc.subject linková autobusová doprava cze
dc.subject rhythm railway timetables eng
dc.subject transition points eng
dc.subject operational intervals eng
dc.subject railway services eng
dc.subject individual car transportation eng
dc.subject bus line services eng
dc.title Návrh GVD na trati Havlíčkův Brod - Pardubice - Rosice nad Labem cze
dc.title.alternative The proposal of the timetable for the railway line Havličkův Brod - Pardubice-Rosice nad Labem eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with creating model train diagram of the line 238 Havlíčkův Brod - Pardubice - Rosice nad Labem. The model time table was created on basis of available information and analysis of current status. The model is based on long-distance traffic in 2 hour rhythm connecting suggested changing stations on the line. Further measures leading to shortening of station operational intervals and suggestions changing technology were made. The work offers their evaluation and mutual comparison. I believe mentioned changes will increase railway transportation demand. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20740 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.rights.physicalunit Práce není přístupná cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet