dc.contributor.advisor |
Vlčková, Vladimíra |
|
dc.contributor.author |
Hambálková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T13:50:33Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T13:50:33Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34349 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá procesem předpovědi poptávky a prodejů vybraných skupin produktů v podniku chemického průmyslu. V teoretické části je zpracována rešerše zaměřená na proces předpovědi poptávky a stručně na metody CRM a SCM. V praktické části je popsán a zhodnocen proces vytváření předpovědí poptávky a prodejů na základě informací získaných od vybraných pracovníků daného podniku. Byla použita metoda osobního dotazování pomocí scénáře dotazování. |
cze |
dc.format |
76 s. |
cze |
dc.format.extent |
1001887 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
demand forecasting |
eng |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
eng |
dc.subject |
supply chain management |
eng |
dc.subject |
chemical industry companies |
eng |
dc.subject |
pigments |
eng |
dc.subject |
předpověď poptávky |
cze |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
řízení dodavatelského řetězce |
cze |
dc.subject |
podniky chemického průmyslu |
cze |
dc.subject |
pigmenty |
cze |
dc.title |
Proces předpovědi poptávky a prodejů v podniku chemického průmyslu |
cze |
dc.title.alternative |
Process of demand and sales forecasting in chemical industry company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Minaříková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with processes of predicting demand and sales of selected groups of products in a chemical plant. The theoretical part deals with background research aimed at processes of predicting demand. It also briefly describes CRM and CSM methods. The practical part describes and evaluates processes of creating demand and sales prediction. It is based on the information gained from selected plant workers. The research method used was personal questioning. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D20445 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |