Marketingový průzkum v železniční dopravě v oblasti vozového parku osobní dopravy společnosti ČD, a.s.
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V první kapitole je představena společnost ČD, a.s. a analýza jejího výchozího postavení. V druhé kapitole je charakteristika současné skladby vozového parku společnosti ČD, a.s. Ve třetí části na základě zjištěných údajů je podán návrh na obnovu vozového parku. Ve čtvrté části jsou pak vyhodnoceny návrhy a jejich přínosy.
Rozsah stran
71 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D20943
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
ČD, a.s., fleets, rail age, Traffic, analyses, ČD, a.s., vozové parky, železniční doprava, Veřejná doprava, analýzy