Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový průzkum v železniční dopravě v oblasti vozového parku osobní dopravy společnosti ČD, a.s.

Bakalářská práceOtevřený přístup

Abstrakt

V první kapitole je představena společnost ČD, a.s. a analýza jejího výchozího postavení. V druhé kapitole je charakteristika současné skladby vozového parku společnosti ČD, a.s. Ve třetí části na základě zjištěných údajů je podán návrh na obnovu vozového parku. Ve čtvrté části jsou pak vyhodnoceny návrhy a jejich přínosy.

Rozsah stran

71 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D20943

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

ČD, a.s., fleets, rail age, Traffic, analyses, ČD, a.s., vozové parky, železniční doprava, Veřejná doprava, analýzy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced