dc.contributor.advisor |
Kampf st., Rudolf |
|
dc.contributor.author |
Kurejová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T13:14:28Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T13:14:28Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34266 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na osobní dopravu v regionu Jesenicko. V první části je objasněna teorie marketingu, marketingových průzkumů a základní pojmy. V druhé části je popsána charakteristika Jesenicka a stav osobní dopravy v regionu. Třetí kapitola popisuje metodiku vlastního průzkumu a zpracovává marketingový průzkum osobní dopravy na Jesenicku a na základě jeho výsledků se snaží navrhnout opatření k vylepšení osobní dopravy v regionu. Závěrečná kapitola pak obsahuje vyhodnocení přínosů navrhovaných řešení. |
cze |
dc.format |
70 s. |
cze |
dc.format.extent |
1257559 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Transport Services |
eng |
dc.subject |
marketing researches |
eng |
dc.subject |
regions |
eng |
dc.subject |
passenger traffic |
eng |
dc.subject |
commitment of public services |
eng |
dc.subject |
Dopravní obslužnost |
cze |
dc.subject |
marketingové průzkumy |
cze |
dc.subject |
regiony |
cze |
dc.subject |
osobní doprava |
cze |
dc.subject |
závazky veřejných služeb |
cze |
dc.title |
Marketingový průzkum dopravní obslužnosti osobní dopravy v regionu Jesenicko |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing survey of passenger traffic service in the Jesenicko region |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Svědiroh, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma paper is focused on passenger services in the Jesenicko region. In the first part there is explained the theory of marketing, marketing researches and basic concepts. The second part is based on Jesenicko regional label and on the state of passenger services in the region. The third part contains the methodology of the research and processes information from the marketing survey of passenger traffic service in the Jesenicko region. On basis of results I am trying to suggest the measures to improvement of passenger services in the region. The last part contains the assessment of contributions from the suggestions. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20406 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |