dc.contributor.advisor |
Drahotská, Hana |
|
dc.contributor.author |
Maliniaková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T10:56:11Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T10:56:11Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33974 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem společnosti LOSTR a.s. Začátek práce je věnován základní charakteristice podniku, historii a současné činnosti firmy. Důležitou a nejobsáhlejší částí bakalářské práce je situační analýza podniku. Zahrnuje marketingový výzkum, analýzu obecného a oborového okolí a dále pak analýzu interních faktorů. Výsledky těchto analýz vyúsťují v navržení konkrétních marketingových cílů. Nejdůležitější část bakalářské práce tvoří vlastní marketingový plán. Závěrečná část bakalářské práce je zaměřena na sestavení rozpočtu a stanovení systému kontrol. |
cze |
dc.format |
70 s. |
cze |
dc.format.extent |
1584953 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
marketing plans |
eng |
dc.subject |
situational analyses |
eng |
dc.subject |
marketing targets |
eng |
dc.subject |
action programs |
eng |
dc.subject |
budgets |
eng |
dc.subject |
control system |
eng |
dc.subject |
marketingové plány |
cze |
dc.subject |
situační analýzy |
cze |
dc.subject |
marketingové cíle |
cze |
dc.subject |
akční programy |
cze |
dc.subject |
rozpočty |
cze |
dc.subject |
systém kontrol |
cze |
dc.title |
Marketingový plán společnosti LOSTR a.s. na rok 2010 |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing plan of LOSTR a.s. 2010 |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Roubal, Jan |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with a marketing plan of LOSTR a.s. It begins with basic characteristics of the company, history and principal activity of a business. The extensive part of the bachelor work is an analysis of the company. It includes marketing research, analysis of the general environment, branch business environment and further internal factors analysis. On the basis of analyses result were made specific marketing targets. The most extensive part of the bachelor work is a marketing plan. The final part of the bachelor thesis is focused on budget and control system. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20948 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |