dc.contributor.advisor |
Kunhart, Milan |
|
dc.contributor.author |
Gregar, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T10:30:48Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T10:30:48Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33898 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá rozborem protokolu Euroradio+ s ohledem na využití v zabezpečovací technice. Protokol zajišťuje slučitelnost radiových systémů, při výměně zpráv mezi vozidlovým a traťovým vybavením, se zohledněním bezpečnostních aspektů v aplikacích jako ATP systému ETCS Level 2 nebo 3. Účelem práce je popsat chování (především) mobilní části systému ETCS L2 z hlediska zabezpečení informací. Tento popis by měl sloužit k pozdějšímu návrhu a testování systému před jeho nasazením do provozu. |
cze |
dc.format |
78 s., 22 s. příl. |
cze |
dc.format.extent |
2392820 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
ETCS |
eng |
dc.subject |
ERTMS |
eng |
dc.subject |
Euroradio |
eng |
dc.subject |
SFM |
eng |
dc.subject |
CFM |
eng |
dc.subject |
safety communication |
eng |
dc.subject |
ETCS |
cze |
dc.subject |
ERTMS |
cze |
dc.subject |
Euroradio |
cze |
dc.subject |
SFM |
cze |
dc.subject |
CFM |
cze |
dc.subject |
bezpečná komunikace |
cze |
dc.title |
Analýza vybraných funkčních vlastností mobilní části ETCS L2 |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of the chosen functional attributes of onboard part ETCS L2 |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ouředníček, Jan |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is concerned with protocol Euroradio+ considering to use it in signalling technology. The Euroradio+ protocol assures compatibility of radio systems related to message exchanging between vehicles and track equipment in applications as ATP - ETCS Level 2 or 3 with safety-related aspects taking into account. The point of this thesis is to describe behaviour of onboard part of system ETCS Level 2 from securing of transmitted information point of view. This description should be applicable to a later design and testing of the ETCS system before its implementation to the real operation. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura-Elektrotechnická zařízení |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20550 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |