dc.contributor.advisor |
Jacura, Martin |
|
dc.contributor.author |
Prokop, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T10:30:08Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T10:30:08Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33896 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je modernizace železniční stanice Borohrádek. Při realizaci modernizace je v první řadě brán ohled na zvýšení bezpečnosti při pohybu v železniční stanici, její oživení a v neposlední řadě splnění novodobých konvencí, mezi které patří například jednotnost železničního svršku, výška nástupní hrany nad temenem kolejí a tak podobně. Tyto standardy a konvence jsou nyní jednotné pro celou Evropu, a proto vhodný návrh a jeho realizace by mohla nejen posílit pocit pohodlí na této konkrétní železniční stanici, ale i globálně posílit poptávku po službách Českých drah, potažmo drah obecně. |
cze |
dc.format |
38 s. + dokumentace |
cze |
dc.format.extent |
19147201 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
železniční stanice |
cze |
dc.subject |
strunobetonové pražce SB8 |
cze |
dc.subject |
kolejnice UIC 60 |
cze |
dc.subject |
úrovňová nástupiště |
cze |
dc.subject |
zhlaví |
cze |
dc.subject |
Borohrádek |
cze |
dc.subject |
railway stations |
eng |
dc.subject |
steel-wire concrete sleeper SB8 |
eng |
dc.subject |
rail UIC 60 |
eng |
dc.subject |
level platform |
eng |
dc.subject |
station gridiron |
eng |
dc.title |
Rekonstrukce železniční stanice Borohrádek |
cze |
dc.title.alternative |
Reconstruction of railway-station Borohrádek |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kapal, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is modernization of train station Borohrádek. Firstly by realization of modernization the consideration is taken to increase safety while movement in the train station, secondly its redesign and finally how to achieve modern conventions which contains for example uniformity of superstructure, height of departure platform edge over surface of the rail and et cetera. Nowadays, these standards and conventions are the same for all of the Europe as it is the reason for suitable proposals. Its realization could be benefit for the indolence in this train station but also to globally increase demand for services of České dráhy a.s., eventually rails generally. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravní infrastruktury |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura-Dopravní cesta |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D21331 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21331 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |