Marketingový průzkum dopravní obslužnosti osobní dopravy regionu Pardubice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kampf st., Rudolf
dc.contributor.author Štěpánková, Zuzana
dc.date.accessioned 2009-07-03T09:50:36Z
dc.date.available 2009-07-03T09:50:36Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33822
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá otázkou dopravní obslužnosti v regionu Pardubice. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového průzkumu. Navazuje část zabývající se charakteristikou Pardubického kraje a analýzou současného stavu dopravní obslužnosti pomocí statistických materiálů a podkladů získaných marketingovým průzkumem. V posledních dvou kapitolách předkládá možné návrhy na vylepšení situace a jejich zhodnocení. cze
dc.format 50 s. cze
dc.format.extent 2446969 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing research eng
dc.subject traffic services eng
dc.subject passenger traffic eng
dc.subject Pardubice eng
dc.subject marketingové průzkumy cze
dc.subject Dopravní obslužnost cze
dc.subject osobní doprava cze
dc.subject Pardubice cze
dc.title Marketingový průzkum dopravní obslužnosti osobní dopravy regionu Pardubice cze
dc.title.alternative Marketing research of public transport services in Pardubice region eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Svědiroh, Jiří
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma degree thesis called Marketing research of public transport services in Pardubice region are traffic services in this region. In the first part, the theoretical findings concerning to sphere of marketing research are outlined. The second part is focused on characterization of the Pardubice region and on analyses contemporary situation of traffic services by way of statistical materials and foundations which are achieved by the marketing research. At the close of this diploma degree I paid my attention to suggestions of improving the situation and its evaluations. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20517
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet