dc.contributor.advisor |
Seidlová, Andrea |
|
dc.contributor.author |
Tomanová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T09:34:16Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T09:34:16Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33799 |
|
dc.description.abstract |
Skutečná úroveň zapojení vnitrozemské vodní dopravy do intermodálních přeprav na území ČR v současné době. Problémy kontejnerizace vnitrozemských vodních cest u nás, zejména na řece Labi. Srovnání finančních nákladů na přepravu kontejnerů na určenou vzdálenost různými druhy přeprav. Zapojení vnitrozemské vodní přepravy do kombinované přepravy pomocí soupravy Cargo Sprinter v železniční stanici Kolín. Rozdíly v parametrech nákladních lodí na řekách západní Evropy a na Labi v ČR. Cílem práce je zjištění reálné možnosti zapojení vnitrozemské vodní dopravy do kombinované přepravy v dopravním uzlu Kolín s pomocí nových trendů intermodální přepravy, vznik nových překladišť v rámci studie za podmínky trvale udržitelné mobility, výpočet maximální kapacity těchto překladišť a podmínky synchronizace železniční a vodní dopravy v přístavu Kolín. |
cze |
dc.format |
73 s. |
cze |
dc.format.extent |
8945478 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Cargo Sprinter |
eng |
dc.subject |
Elbe |
eng |
dc.subject |
intermodal transport |
eng |
dc.subject |
multiple - mode transport |
eng |
dc.subject |
cargo ships |
eng |
dc.subject |
inland water transport |
eng |
dc.subject |
Cargo Sprinter |
cze |
dc.subject |
Labe |
cze |
dc.subject |
intermodální přeprava |
cze |
dc.subject |
trimodální přeprava |
cze |
dc.subject |
plavidla |
cze |
dc.subject |
vnitrozemská vodní doprava |
cze |
dc.title |
Předpoklady využití vnitrozemské vodní dopravy v kombinovaných přepravách |
cze |
dc.title.alternative |
The prerequisites employing domestic water transport in combined shipping |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The actual level of the involvement of inland water transport in the intermodal transport types on the territory of the Czech Republic at present. Containerization problems on the Czech Republic´s inland waterways, in particular on the Elbe. Comparison of the financial costs related to the transportation of containers for a determined distance using different transportation types. The incorporation of inland water transport in combined transport at the Kolín railway station, using the Cargo Sprinter train unit. Differences between the parameters of the cargo ships used on rivers in Western Europe and on the Elbe in the Czech Republic. The objective of this paper is to establish the following: real possibilities for incorporating inland water transport into the combined transport at the Kolín transport junction by means of the new intermodal transport trends; the creation of new freight transfer stations within the framework of the study, with the sustainable mobility requirement observed; calculation of the maximum capacities of the freight transfer stations; requirements for the synchronization of railway and inland water transport at the Kolín river port. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20678 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |