Předpoklady využití vnitrozemské vodní dopravy v kombinovaných přepravách

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Seidlová, Andrea
dc.contributor.author Tomanová, Kateřina
dc.date.accessioned 2009-07-03T09:34:16Z
dc.date.available 2009-07-03T09:34:16Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33799
dc.description.abstract Skutečná úroveň zapojení vnitrozemské vodní dopravy do intermodálních přeprav na území ČR v současné době. Problémy kontejnerizace vnitrozemských vodních cest u nás, zejména na řece Labi. Srovnání finančních nákladů na přepravu kontejnerů na určenou vzdálenost různými druhy přeprav. Zapojení vnitrozemské vodní přepravy do kombinované přepravy pomocí soupravy Cargo Sprinter v železniční stanici Kolín. Rozdíly v parametrech nákladních lodí na řekách západní Evropy a na Labi v ČR. Cílem práce je zjištění reálné možnosti zapojení vnitrozemské vodní dopravy do kombinované přepravy v dopravním uzlu Kolín s pomocí nových trendů intermodální přepravy, vznik nových překladišť v rámci studie za podmínky trvale udržitelné mobility, výpočet maximální kapacity těchto překladišť a podmínky synchronizace železniční a vodní dopravy v přístavu Kolín. cze
dc.format 73 s. cze
dc.format.extent 8945478 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Cargo Sprinter eng
dc.subject Elbe eng
dc.subject intermodal transport eng
dc.subject multiple - mode transport eng
dc.subject cargo ships eng
dc.subject inland water transport eng
dc.subject Cargo Sprinter cze
dc.subject Labe cze
dc.subject intermodální přeprava cze
dc.subject trimodální přeprava cze
dc.subject plavidla cze
dc.subject vnitrozemská vodní doprava cze
dc.title Předpoklady využití vnitrozemské vodní dopravy v kombinovaných přepravách cze
dc.title.alternative The prerequisites employing domestic water transport in combined shipping eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated The actual level of the involvement of inland water transport in the intermodal transport types on the territory of the Czech Republic at present. Containerization problems on the Czech Republic´s inland waterways, in particular on the Elbe. Comparison of the financial costs related to the transportation of containers for a determined distance using different transportation types. The incorporation of inland water transport in combined transport at the Kolín railway station, using the Cargo Sprinter train unit. Differences between the parameters of the cargo ships used on rivers in Western Europe and on the Elbe in the Czech Republic. The objective of this paper is to establish the following: real possibilities for incorporating inland water transport into the combined transport at the Kolín transport junction by means of the new intermodal transport trends; the creation of new freight transfer stations within the framework of the study, with the sustainable mobility requirement observed; calculation of the maximum capacities of the freight transfer stations; requirements for the synchronization of railway and inland water transport at the Kolín river port. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20678
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet