dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Línková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2009-03-18T16:36:23Z |
|
dc.date.available |
2009-03-18T16:36:23Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/32773 |
|
dc.description.abstract |
This thesis concerns the issue of activating learners in English language teaching. The focus is put on ‘‘un-students”, meaning the un-motivated, unreachable, unengaged and passive learners of the age between thirteen and fifteen. In the theoretical part, the conception of a learner, as an active or a passive element of the teaching process, is introduced. Then, follows analysis of the negative and positive aspects that influence the learners’ attitude to learning English and suggestions of methods and other didactic means contributing to students’ activeness are listed. In the practical part the theoretical data are compared with the research results that are based on discussions with teachers, pupils’ feedback and observations in the actual classes. |
eng |
dc.format |
107 s. |
cze |
dc.format.extent |
velikost souboru - vloženo DSpace |
|
dc.format.mimetype |
typ souboru - vloženo DSpace |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
aktivizace žáků |
cze |
dc.subject |
Motivace |
cze |
dc.subject |
hlasy žáků |
cze |
dc.subject |
un-student |
eng |
dc.subject |
un-student´s reasons |
eng |
dc.subject |
activating learners |
eng |
dc.subject |
Motivation |
eng |
dc.subject |
learner´s voice |
eng |
dc.title |
Activating Learners in English Language Teaching |
eng |
dc.title.alternative |
Aktivizace žáků ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
oponent |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou aktivizace žáků ve vyučování anglického jazyka. Zaměřuje se na „un-studenty‘‘, ve smyslu pasivních žáků ve věku třinácti až patnácti let, které je těžké motivovat a zaujmout. V teoretické části je nejprve uvedeno pojetí žáka jako aktivního či pasivního elementu vyučovacího procesu. Dále následuje analýza negativních a pozitivních aspektů, které ovlivňují postoj žáků k učení anglického jazyka. Tato studie zahrnuje také návrh metod a jiných didaktických prostředků, které napomáhají aktivizaci žáků. V praktické části jsou konfrontovány tyto teoretické data s výzkumnými výsledky získané na základě diskuse s učiteli, zpětné vazby žáků a pozorování v konkrétní třídě. |
cze |
dc.description.department |
katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D19508 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |