Activating Learners in English Language Teaching

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Línková, Lucie
dc.date.accessioned 2009-03-18T16:36:23Z
dc.date.available 2009-03-18T16:36:23Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32773
dc.description.abstract This thesis concerns the issue of activating learners in English language teaching. The focus is put on ‘‘un-students”, meaning the un-motivated, unreachable, unengaged and passive learners of the age between thirteen and fifteen. In the theoretical part, the conception of a learner, as an active or a passive element of the teaching process, is introduced. Then, follows analysis of the negative and positive aspects that influence the learners’ attitude to learning English and suggestions of methods and other didactic means contributing to students’ activeness are listed. In the practical part the theoretical data are compared with the research results that are based on discussions with teachers, pupils’ feedback and observations in the actual classes. eng
dc.format 107 s. cze
dc.format.extent velikost souboru - vloženo DSpace
dc.format.mimetype typ souboru - vloženo DSpace
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject aktivizace žáků cze
dc.subject Motivace cze
dc.subject hlasy žáků cze
dc.subject un-student eng
dc.subject un-student´s reasons eng
dc.subject activating learners eng
dc.subject Motivation eng
dc.subject learner´s voice eng
dc.title Activating Learners in English Language Teaching eng
dc.title.alternative Aktivizace žáků ve výuce anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee oponent
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zabývá problematikou aktivizace žáků ve vyučování anglického jazyka. Zaměřuje se na „un-studenty‘‘, ve smyslu pasivních žáků ve věku třinácti až patnácti let, které je těžké motivovat a zaujmout. V teoretické části je nejprve uvedeno pojetí žáka jako aktivního či pasivního elementu vyučovacího procesu. Dále následuje analýza negativních a pozitivních aspektů, které ovlivňují postoj žáků k učení anglického jazyka. Tato studie zahrnuje také návrh metod a jiných didaktických prostředků, které napomáhají aktivizaci žáků. V praktické části jsou konfrontovány tyto teoretické data s výzkumnými výsledky získané na základě diskuse s učiteli, zpětné vazby žáků a pozorování v konkrétní třídě. cze
dc.description.department katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D19508
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet