Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Brebera, Pavel |
|
dc.date.accessioned |
2009-03-12T16:07:50Z |
|
dc.date.available |
2009-03-12T16:07:50Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.issn |
1211-6629 |
|
dc.identifier.issn |
1211-6629 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/32563 |
|
dc.description.abstract |
The article is focused on identifying some specifics of the use of terms innovation/improvement in the field od education in Czech and English discourse. These issues have been analysed with help of topic relevant literature and by means of carrying out a content analysis of the official catalogue of study visits within the programme Socrates Arion 2003/2004. |
eng |
dc.format |
p. 117-126 |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.relation.ispartof |
Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 10(2004) |
eng |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
pedagogika |
cze |
dc.subject |
Inovace |
cze |
dc.subject |
synonyma |
cze |
dc.subject |
textová analýza |
cze |
dc.title |
Koncept pedagogické inovace v českém a anglickém diskurzu |
cze |
dc.type |
Article |
eng |
dc.identifier.signature |
47334 |
|
dc.peerreviewed |
yes |
eng |
dc.publicationstatus |
published |
eng |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|