Reflection of Rogerian psychotherapy in communicative language teaching

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Roebuck, Olga
dc.date.accessioned 2009-03-12T16:07:38Z
dc.date.available 2009-03-12T16:07:38Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-6629
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32553
dc.description.abstract Tato práce se zabývá odrazem rogeriánská psychoterapie ve výuce jazyků, hlavně v takzvaném komunikativním přístupu. Oba koncepty, rogeriánská psychoterapie i komunikativní přístup ve výuce jazyků, jsou nejprve teoreticky rozebrány, potom následuje analýza odrazu obou konceptů, která je podložena výzkumem. cze
dc.format p. 55-90 eng
dc.format.extent 192152 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 6 (2000) eng
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject psychoterapie cze
dc.subject výuka jazyků cze
dc.subject komunikativní metody cze
dc.title Reflection of Rogerian psychotherapy in communicative language teaching eng
dc.type article eng
dc.identifier.signature 47334
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet