Beginning teaching : novice teachers' experience(the paper was presented at 2nd Carpathian ELT conference, Debrecen, Hungary, 25-26 April 1997)

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Píšová, Michaela
dc.contributor.author Černá, Monika
dc.date.accessioned 2009-03-12T16:05:52Z
dc.date.available 2009-03-12T16:05:52Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-6629
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32485
dc.description.abstract Problematice profesionální dráhy učitelů je v posledních desetiletích věnována ve světové pedagogické literatuře značná pozornost. Jedním z kritických období profesionálního rozvoje je bezesporu jeho počátek, vstup do praxe. Této otázce je věnován tento článek, ve kterém jsou shrnuty první výstupy výzkumu prováděného v současné době na Univerzitě Pardubice. Cílem je identifikace klíčových problémů začínajících učitelů, výsledky budou využity ke zkvalitnění současného modelu pregraduální přípravy učitelů. cze
dc.format p. 81-85 eng
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 4(1998) eng
dc.subject pedagogická činnost cze
dc.subject Učitel cze
dc.subject profesionální kariéra cze
dc.title Beginning teaching : novice teachers' experience(the paper was presented at 2nd Carpathian ELT conference, Debrecen, Hungary, 25-26 April 1997) eng
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47334
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet