Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Píšová, Michaela |
|
dc.contributor.author |
Černá, Monika |
|
dc.date.accessioned |
2009-03-12T16:05:52Z |
|
dc.date.available |
2009-03-12T16:05:52Z |
|
dc.date.issued |
1998 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.issn |
1211-6629 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/32485 |
|
dc.description.abstract |
Problematice profesionální dráhy učitelů je v posledních desetiletích věnována ve světové pedagogické literatuře značná pozornost. Jedním z kritických období profesionálního rozvoje je bezesporu jeho počátek, vstup do praxe. Této otázce je věnován tento článek, ve kterém jsou shrnuty první výstupy výzkumu prováděného v současné době na Univerzitě Pardubice. Cílem je identifikace klíčových problémů začínajících učitelů, výsledky budou využity ke zkvalitnění současného modelu pregraduální přípravy učitelů. |
cze |
dc.format |
p. 81-85 |
eng |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.relation.ispartof |
Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 4(1998) |
eng |
dc.subject |
pedagogická činnost |
cze |
dc.subject |
Učitel |
cze |
dc.subject |
profesionální kariéra |
cze |
dc.title |
Beginning teaching : novice teachers' experience(the paper was presented at 2nd Carpathian ELT conference, Debrecen, Hungary, 25-26 April 1997) |
eng |
dc.type |
Article |
eng |
dc.identifier.signature |
47334 |
|
dc.peerreviewed |
yes |
eng |
dc.publicationstatus |
published |
eng |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|