Strategické plánování distribučních cest pro produkty chemických oborů podnikání

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Branská, Lenka
dc.contributor.author Lošťáková, Hana
dc.date.accessioned 2009-03-12T15:59:51Z
dc.date.available 2009-03-12T15:59:51Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-555X
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32386
dc.description.abstract Marketing managers of many industrial companies more and more accent an importance of distribution for obtaining and keeping customers. Systematic methodology for distribution channels strategic planning of business areas intended for production consumption does not exist so far. This article describes distribution channels strategic planning methodology and primary research results targeted to verification applicability of this methodology in industrial practice. eng
dc.format s. 19-24 cze
dc.format p. 19-24 eng
dc.format.extent 120525 bytes cze
dc.format.extent 120525 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 6 (2001) eng
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject chemický průmysl cze
dc.subject strategické plánování cze
dc.subject distribuce cze
dc.title Strategické plánování distribučních cest pro produkty chemických oborů podnikání cze
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47940
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet