Komunikační mix divize KRPA FORM, Krkonošské papírny, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Švejda, Mojmír
dc.date.accessioned 2008-08-12T08:35:25Z
dc.date.available 2008-08-12T08:35:25Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29695
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu, především pak na jeden z jeho nástrojů, komunikační mix. Cílem práce je vymezit základní marketingové pojmy a pojednat o marketingovém a komunikačním mixu v rámci firmy. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část se věnuje nástrojům marketingového a komunikačního mixu, které jsou používány divizí KRPA FORM, příp. Krkonošskými papírnami, a.s.. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta rozšíření komunikačního mixu KRPA FORM a tyto návrhy jsou pak zhodnoceny. cze
dc.format 71 s., 8 s. příloh cze
dc.format.extent 1667580 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Communication mix eng
dc.subject advertisements eng
dc.subject sales promotions eng
dc.subject personal selling eng
dc.subject direct marketing eng
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject reklamy cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject přímý marketing cze
dc.title Komunikační mix divize KRPA FORM, Krkonošské papírny, a.s. cze
dc.title.alternative Communication mix of division KRPA FORM, of Krkonošské papírny, a.s. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated This bachelor work is about marketing mix, with focus on one of its part, communication mix. The objective of this work is describe basic ideas of marketing and describe ideas of marketing and communication mixes. In the theoretic part are described ideas about marketing and communication mixes. The practical part is about instruments of marketing and communication mixes, which are used in the division KRPA FORM ,of Krkonošské papírny. At the end of the work proposed extension of the communication mix KRPA FORM, and these proposals are then evaluated. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D18240
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet